Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
WinSel schreef:Wennen moet ik absoluut. Ik bedoel ook echt niet dat het toestel slecht is ofzo hoor. Maar een toestel van 2 weken dat continu vast zit,geluid valt weg ed....

Yavanna schreef:Dat de doos open is en je er niet meer mee terug kunt is de grootste onzin, er is namelijk zoiets als consumentenrecht en je geeft aan dat hij problemen geeft. En heb je niet het recht om 2 weken te proberen, dat had ik toen wel met mn samsung, beviel niet en overgestapt na 2 weken op iphone.
Er zit een garantie van 2 jr op je toestel en heeft de winkel 3x de mogelijkheid om deze te repareren, daarna zijn ze verplicht je telefoon terug te nemen. Succes, voor mij nooit meer een samsung iig.
Yavanna schreef:Dat de doos open is en je er niet meer mee terug kunt is de grootste onzin, er is namelijk zoiets als consumentenrecht en je geeft aan dat hij problemen geeft. En heb je niet het recht om 2 weken te proberen, dat had ik toen wel met mn samsung, beviel niet en overgestapt na 2 weken op iphone.
Er zit een garantie van 2 jr op je toestel en heeft de winkel 3x de mogelijkheid om deze te repareren, daarna zijn ze verplicht je telefoon terug te nemen. Succes, voor mij nooit meer een samsung iig.
Om ruilen naar een ander toestel hoeft niet, maar ik wil wel graag dat ie gewoon werkt
HorseTopShop schreef:eilleen333 schreef:Wettelijk gezien heb je twee weken bedenktijd op een aankoop. Of dat ook met een mobiel is met een contract weet ik niet zeker(maar dacht het wel).
Dat klopt, maar dan moet het wel ongebruikt zijn. Zodra de doos van de telefoon open is geweest, kan je er niet meer mee terug.