Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Met een rijbewijs B mag je gewoon scooter rijden en dus ook iemand achterop nemen. Als je tot je 18e nog met een bestuurder rijdt en iemand extra meerijdt is dat toch ook geen probleem? Als je op je 16e al je scooter rijbewijs haalt, mag je ook gewoon iemand achterop nemen. Als je het toch nog zeker wil weten, het cbr mailen.
, onzin zeg!
Hoeveel km kan je ongeveer nog rijden als het benzine lampje brand? _Dominique schreef:Echt nog noooit van gehoord, onzin zeg!
Je mag volgens het theorieboekje volgens mij pas acherop vanaf je 7e jaar (in een speciaal zitje zelfs nog volgens mij). Maar pas vanaf je 18e iemand achterop nemen is echt onzin.
amado7 schreef:![]()
Ja had het van een site, waar die vraag gesteld werd. Zal eens even zoeken.
Thanks allemaal! CBR zegt inderdaad ook dat het mag![]()
Nog een vraagje, ben echt een scooterleekHoeveel km kan je ongeveer nog rijden als het benzine lampje brand?
amado7 schreef:Nog een vraagje, ben echt een scooterleekHoeveel km kan je ongeveer nog rijden als het benzine lampje brand?
amado7 schreef:![]()
Ja had het van een site, waar die vraag gesteld werd. Zal eens even zoeken.
Thanks allemaal! CBR zegt inderdaad ook dat het mag![]()
Nog een vraagje, ben echt een scooterleekHoeveel km kan je ongeveer nog rijden als het benzine lampje brand?
Op je 17e kan je gewoon afrijden hoor. Strasshorse schreef:Michellkuh schreef:Je moet wel een bijrijderverzekering hebben wil je iemand meenemen. Dat is tenminste wel zo bij mijn bromscooter.
hoeft niet persee, de persoon die achterop zit dient zelf wel een WA verzekering te hebben
amado7 schreef:Strasshorse schreef:
hoeft niet persee, de persoon die achterop zit dient zelf wel een WA verzekering te hebben
Maar hoe zit dat met kinderen dan? Die zijn toch niet WA verzekerd?