Paardenmensen van Wageningen en omstreken, er wordt een eenhoorn gezocht voor een afstudeertraditie!
Ik ben via via benaderd door een studente die een paard te leen zoekt om een afgestudeerd verenigingslid van huis naar de vereniging te rijden. Voorheen hadden ze hier een vast paard voor, maar wegens omstandigheden is die niet beschikbaar.
Mijn paardje is best goed verkeersmak, maar ik ze kan wat hittepetitterig zijn, daarnaast is ze wat klein van stuk. Kortom; ik durf er niet zomaar een wildvreemde op te zetten, zeker niet op een vreemde plek. Bij deze dus even een oproepje, want wie weet heeft iemand een bomproof eenhoorntje om mee te pronken!
Van de organisatie;
Citaat:Aanstaande vrijdag zullen we rond 18.00 via de spelstraat in Wageningen, een rondje maken door het centrum( of in ieder geval in de buurt van het centrum als het anders de druk mocht zijn voor het paard).
Onze afgestudeerde wil dan op het paard zitten, terwijl jij er in looptempo naast loopt.
Achter het paard zullen verschillende meiden lopen die een liedjes zingen. Na een tochtje van 20 minuten ongeveer zullen we terug keren naar de Stadsbrink ( dit is naast de albert heijn).
Verder willen we op de voorkant van de teugels een kleine hoorn doen( zodat je paard op een eenhoorn lijkt). Hoe we dit bevestigen is natuurlijk in overleg met jou! We willen je een financiele vergoeding geven, maar hier kunnen we het ook nog over hebben.
Wie interesse heeft mag me een pb sturen, dan geef ik het mailadres door
Ik denk niet dat dit paardenmensen zijn, ik lees het maar als 'hoofdstel'