amoj schreef:Sterkte!
Ik heb eigenlijk precies hetzelfde. Alleen heb ik geen verlatingsangst etc, maar bij elk beetje stress staat mijn maag op de kop en blijf ik misselijk tot het probleem is opgelost. Ik kan dan helemaal niks binnen houden.
Heb nou ruzie met iemand en dit is de derde dag dat ik niks eet. Ik kan wel gaan eten maar dat kots ik er zo weer uit...
Jij ook stekrte!
Bij mij gaat het nu wat beter. Vannochtend homeopathische tablet gehaald bij de overbuurvrouw, die in de zorg zit en altijd wel wat heeft, en dat werkte de vorige keer toen ik echt ziek was ook.
Nu ben ik met vlagen nog misselijk maar kan in ieder geval mijn aandacht aan wat anders besteden zonder dat ik zo misselijk ben dat ik geen concentratie heb.
Mama is ondertussen gelukkig ook thuis dus ook even uit zitten huilen, man dat lucht af en toe wel erg op.
Kan nu ook wat meer eten, maar alleen nog mag kaneelbeschuit, lange vingers en soepstengels. Klein beetje ranja gehad en dat zit er ook nog in gelukkig.
Wel heb ik lichte verhoging nu, maar dat zal wel komen doordat ik mij zo slecht voel
Amaranth7 schreef:Ik zou ook eens bij de psycholoog of huisarts ten rade gaan. Er is genoeg medicatie die je kan ondersteunen om van die stress af te komen.
Huisarts heeft me valdispert aangeraden maar zoals ik zei, dat kotste ik gelijk uit gister.
Psycholoog ligt een verwijzing voor.