Hoe vind je een exclusief product?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anna_Dani

Hoe vind je een exclusief product?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-16 02:22

Ik ben de mogelijkheden aan het bekijken om een exclusief product aan te bieden via mijn website. Mooi zou zijn als ik de enige inkoper ben in Nederland en schathemeltje rijk wordt *D

Maar hoe vind je zo'n product? Loop je daar toevallig tegenaan of is er een website voor die retailers zoeken bijvoorbeeld.

senna21

Re: Hoe vind je een exclusief product?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 02:57

Zelf (laten) maken :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 03:20

Exclusieve merken zoeken zelf hun verkopers. En met de interwebs en paypal zijn er nog maar weinig producten die men niet kan krijgen hier.

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-16 03:38

senna21 schreef:

Ook aan gedacht, maar het "dit heeft iedereen dagelijks nodig" product heb ik nog niet ontdekt.

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-16 03:40

lieveli schreef:
Exclusieve merken zoeken zelf hun verkopers. En met de interwebs en paypal zijn er nog maar weinig producten die men niet kan krijgen hier.

Alleen zit je dan met shippings costs en lange(re) wachttijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 04:32

lieveli schreef:

Dat, plus dat dit soort merken over het algemeen mensen als vertegenwoordiger kiezen die al een goed lopende (web)shop hebben in de juiste richting, zodat hun product als het ware in een gespreid bedje valt, recht in de al in de jaren daarvoor bij elkaar gebrachte doelgroep.

Eerlijk gezegd vind ik je motivatie ook niet erg sterk - zeker niet naar producenten toe. Gewoon als enige een willekeurig iets willen verkopen en zodat je rijk wordt? Besef je dat een eventuele Nederlandse ontwerper/patenthouder jou zal googlen als jij een gesprek met ze aangaat en ze ook in dit topic terecht kunnen komen als ze op jouw naam plus licentie of exclusief zoeken?

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 13:12

Anna_Dani schreef:
senna21 schreef:

Ook aan gedacht, maar het "dit heeft iedereen dagelijks nodig" product heb ik nog niet ontdekt.

De halve wereld is op zoek naar dat product, waar je snel rijk van wordt.
Ik wens je veel succes met het vinden van die speld in de hooiberg :D

Deoiridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 16:24

Als iemand al een product weet waar je snel veel geld mee verdient, dan gebruikt die persoon dat idee waarschijnlijk liever zelf. :Y)

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 16:34

Nou ik lees even mee! Als er zo'n product open en bloot komt te staan, bereid je dan maar voor op wat concurrentie :+.

Zonder geinen, heb je het boek the 4 hour workweek gelezen? Die gast maakt z'n eigen product. Misschien ees na gaan denken over wat je nou écht een leuke product groep vind, en waar je genoeg vanaf weet om het zelf te fabriceren...