Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Maar werk vind ik niet prettig, dan ga ik toch achter het grote scherm zitten.
Ricie schreef:Aaha oke, bedankt voor jullie reactie's in in ieder geval. De foto's gaan voor mij ook niet veel grafisch werk zijn. Voornamelijk gaat het er om om te kijken of ze scherp genoeg, niet te veel hetzelfde en of ze media waardig zijn. Ga er van uit dat dat niet een heel groot probleem moet zijn aangezien het niet echt om de bewerking er van gaat etc?
Ricie schreef:Aaaah oke, dan wordt het inderdaad een kleinere kans dat het iets voor me gaat zien, want die controle van de foto's is een heel belangrijk punt. Hoe zou dat zijn bij een 13 inch macbook air? Die hebben als ik het goed begreep gewoon een normaal scherm?
Nog even terugkomend op de reactie van Eef_Bam, windows heb ik het niet zo heel erg op dus zal hem niet heel snel worden.
#duurtlang Dan ga ik ook maar eens een laptopje kopen. Dat wordt mijn allereerste.
Snollygoster schreef:Ik heb een Macbook Pro 13", mijn ouders hebben beiden de Air. Persoonlijk vind ik de pro fijner om mee te werken dan de air, de batterij gaat ook langer mee (8 uur) en dat is voor mij echt wel een must als ik hem naar mijn colleges mee wil nemen. Ik vind mijn laptop wel de perfecte grootte hebben, kleiner zou ie echt niet moeten zijn.
Persoonlijk zou ik nooit meer iets anders dan een Mac willen, de mijne doet het nog steeds prima na ruim 5 jaar. Heb ervoor laptops gehad van Medion, Acer en Toshiba die alledrie na twee jaar al aan vervanging toe waren