Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
doezel2 schreef:Hallo bokkers
graag pb. En niet. Buiten internet:)
Ik zit ergens mee.
Ben er achter dat mijn man stiekem rookt.(al zins april) Je zult wel denken. Waar maak je je druk om. Maar vroeg steeds Aan hem als ik wat verdachts rook/merkte nee ik rook niet. Toen ik hem betrapte werd hij pislink. Ik zelf was nog niet eens boos. Voelde me alleen bedonderd. Flink gen''it
Maanlicht schreef:Jeetje, dat je het uithoudt met zo'n vent. Al dat geheimzinnige gedoe.
Ook al zou hij stiekem roken, zou hij bij mij niet hoeven te gaan dreigen als ik hem zou betrappen.
Sorry als dit hard overkomt, maar zie je jezelf de rest van je leven met zo'n man?
chanel1985 schreef:Kan er wel ergens inkomen dat hij het stiekem doet.
Mijn vriend rookt ook, ik zou ook liever hebben dat hij dat niet doet maar ik kan hem dat niet verbieden. En als hij het zelf niet wilt, helpt dat toch niet.
Wel mag hij niet in huis roken en dat doet hij ook nooit, heb ik zelfs nooit hoeven te vragen ook. Hij rookt alleen maar buiten of in de garage en dan doet hij de garagepoort wat open.
vuurneon schreef:Is er financiële ruimte dat er gerookt kan worden? Tja, ik ben tegen verbieden (kan ook averechts werken, uit protest meer roken) en liever eerlijk dan dat hij stiekem moet doen.
Ik zou je schoonmoeder wel aanspreken op haar bemoeizucht. Dat vind ik echt sneu, haar zoon is niet 4 jaar oud immers maar een grote jongen die mammie niet nodig heeft om voor hem op te laten komen.
En geef hem een schop onder zijn kont voor zijn eigen onnozele gedrag,
chanel1985 schreef:Kan er wel ergens inkomen dat hij het stiekem doet.
doezel2 schreef:Sleeper schreef:Er zal ongetwijfeld meer aan de hand zijn dan het roken....
Hij zegt. Werk Maar hij heeft hiervoor een .... Baas gehad. Nu heeft ie een super baan dus dat geloof ik niet
Denk eerder een meeroker
KM_Ris schreef:Is zo'n soort reactie normaal voor je man TS?
Misschien schaamt hij zich of voelt het voor hem alsof hij heeft gefaald, maar dat is nog geen excuus om zo tegen jou te doen natuurlijk.
als ik jou was zou ik wel met hem om de tafel gaan zitten en eens goed praten over waarom hij zich zo tegenover jou opstelt.