Vandaag ben ik toch heel verbaasd en boos op mijn geliefde macje. Ik hem eind september gekocht (dit jaar), dus lijkt me nog redelijk nieuw. In het begin was ik er enorm blij mee; de batterij ging oneindig lang mee, zelfs met een zwaar programma zoals Autocad kon ik nog uren 'spelen' zonder problemen, en hij voelde altijd heel koel aan.
Een paar weken geleden speelde ik de sims en vond ik het heel raar dat hij plots geluid begon te maken (ventilatie). Dit had hij tot dan toe enkel af en toe eens gedaan bij autocad, maar nooit zo luid als die dag. Ik dacht: tja, kan altijd eens gebeuren, geen probleem.
Maar vandaag ben ik toch wel geschrokken hoor.
Nog geen drie uur geleden was hij 100% opgeladen, nu zit hij nog maar op 29%!! (toen ik dit begon te typen zat hij nog op 32...) Het enige dat openstaat is safari: youtube en bokt. Lijkt me niet echt genoeg voor dit overmatige gebruik toch ? Zeker niet in vergelijking met een paar maand geleden.
Daarbij begon hij ook ventilatie geluid te maken, en redelijk op te waren, wat hij nog NOOIT gedaan heeft wanneer ik enkel internet gebruik.
Ik moet wel zeggen dat hij nu op een zachter oppervlak licht (donsdeken) en normaal gezien altijd op mijn benen. Nu heb ik er een boek ondergeschoven, en lijkt het wel wat beter te gaan.
(28% nu
) Vinden jullie dat ik eens moet langsgaan bij de switch winkel? Of is dit geen echt probleem/valt dit niet onder garantie? Het ventilatiegeluid is zojuist weer van onbestaand (normaal) naar duidelijk hoorbaar gegaan...
ik heb niet veel verstand van computers qua software en programma's enz
Gratiesss