Doelgroep in de VS en Europa benaderen voor enquête

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marije112

Doelgroep in de VS en Europa benaderen voor enquête

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-16 13:50

Hey allemaal!

Ik ben op dit moment druk bezig met mijn scriptie *\o/* ! Eigenlijk gaat het grootste gedeelte erg goed, ik loop alleen tegen 1 ding aan en ik hoop dat jullie mij daarbij kunnen helpen. Voor een deel van mijn onderzoek moet ik Amerikaanse en Europese jagers zien te bereiken. Nu heb ik het een en ander geprobeerd via forums, maar ik krijg tot nu toe overal een ban omdat ik span plaats :') .

Nu vraag ik mij af of jullie nog tips hebben hoe ik deze doelgroepen kan benaderen, via forums krijg ik het niet voor elkaar.

Alvast hartelijk dank!

Groetjes,
Marije

Solleke_Noah

Re: Doelgroep in de VS en Europa benaderen voor enquête

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 16:41

Facebook? Daar is het vaak een kwestie van je lid maken en dan je vraag plaatsen.

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-16 11:51

Solleke_Noah schreef:
Facebook? Daar is het vaak een kwestie van je lid maken en dan je vraag plaatsen.

Hoe kan ik nou een van de grootste online platforms vergeten :') . Hartelijk dank, ik ga hier meteen mee aan de slag haha!

Solleke_Noah

Re: Doelgroep in de VS en Europa benaderen voor enquête

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 15:24

Succes! Als je je vraag netjes inleidt, zullen ze je wel willen helpen (hopelijk)

Voor mijn master thesis heb ik veel mensen individueel via email benaderd, zou je ook nog kunnen doen. Standaard email typen en dan websites zoeken rond jagen, en dan via contact je mailtje doorsturen.