Wie is nog meer actief op Twitter? Ik heb al even gegoogled maar de topics waar mensen hun twitternaam delen zijn jaren oud. Ik hoop dat dit topic mag blijven.
Ik ben vrij actief op Twitter ja. Klaagmuur, ik deel mijn geschreven artikelen er en ik hou het laatste nieuws in de gaten! Mijn username is @EmWesseling
Merula123
Geplaatst: 22-01-16 20:13
Ik zit ook redelijk veel op Twitter, maar dan gaat het niet over paarden of privédingen ofzo. Ik heb een fanaccount, waar ik dingen op tweet over mijn fandoms. Voor mensen die ook van boeken/series/films fan zijn en tegen plotselinge spamsessies kunnen, voel je vrij om me te volgen. https://twitter.com/ProudPuff
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Ja! Ik tweet over schoolproblemen en met en over nederlandse youtubers waar ik fan van ben. Mij vind je bij: one_of_the_yt_fans
franka75
Geplaatst: 22-01-16 20:38
ik volg je
Sabini
Geplaatst: 22-01-16 20:45
Hier ook een twitterende bokker Twitter is leuk! Ik plaats elke dag 1 tweet. Probeer het luchtig te houden wat ik zelf tweet en ik retweet alles wat ik opmerkelijk of interessant vind (ook ong 1 a 2 per dag).
IK ben weer bij op Twitter. Ik tweet veel over dierenwelzijn en wetenschappelijk onderzoek over dieren. Mijn Twitter is wat uitgebreider dan mijn Fb (zie onderschrift) die vooral over paarden gaat.
Leuk twitteraccounts! Nou ben ik er niet van dat ik snel mensen volg Tis namelijk meer zakelijk en voor mensen die voor mij dichtbijstaan. Maar aangezien jullie namen toch hier staan ga ik vaak kijken