Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Amyd schreef:Ik dacht dat ik de enige was die er zo over dacht![]()
In tegenstelling tot jou heb ik wel een gruwelijke hekel aan mn werk.
Maar het moet nou eenmaal.
jorika1986 schreef:Ik heb ook een ''hekel'' aan werken.
ik moet nog zeker 37 jaar werken voor ik aan pensioen kan denken, ja hoe ziet de wereld er dan uit.
Kan ik überhaupt met pensioen ooit?! of wordt het in de toekomst werken tot de dood erop volgt omdat de pensioenfondsen ophouden met bestaan en je al die jaren voor niets aan de fondsen betaald hebt.
En dan ben je bijna 70 en ga je met pensioen, hoe versleten is je lichaam van al dat werken.
Als ik sommige van mijn oudere collega's dan zie en hoe lichamelijk kapot ze zijn... echt genieten is er niet bij! met de kleinkinderen een dagje naar de efteling houden ze niet vol!
Van alleen je handje ophouden bij de regering wordt je niet vrolijk, dus hoe je het wend of keert, als je een beetje luxe wil moet je werken.
alleen op die manier kun je jaarlijks die paar vrije dagen leuk besteden met uitjes of een vakantie ver weg.

als je werk doet wat bij je past hoef je nooit te werken
helaas moet er ook geld binnenkomen en m'n werk zélf is eigenlijk best leuk
vreselijk. Zowel werk, als omgeving, als collega's. Was blij dat het erop zat, want ik dat werk? Nooit meer
future_vet schreef:Tja je kan ook niet werken en bijstand krijgen. Ik studeer omdat ik later een baan wil die ik leuk vind. En hopelijk zo leuk dat ik niet werk voor het geld maar voor mijn gemoedstoestand.
Als ik nu miljoenen zou winnen zou ik misschien geen baantje naast m'n studie doen, maar ik zou absoluut wel gaan werken na m'n studie. Puur omdat mij het werk leuk lijkt.