ik moet het even van me af schrijven, ik denk dat de klap nu pas komt. Gisteren moest mijn moeder werken en ze wou me wel afzetten bij mijn stage bij een honden en katten pension. Het was tegen 16:00 en de zon was heel erg fel en heel erg laag. We waren al gestopt om extra zonnebrillen te pakken. We reden verder en ik zag een boom op ons af komen. Toen mijn moeder niet reageerde, schreeuwde ik iets in de trant van: ''MAM, BOOM!'' en ze stuurde hierop naar rechts. Er stond nog een tweede boom, iets meer naar rechts ten opzichte van de eerste en ze stuurde nog verder naar rechts. Helaas, rechts was de wetering en we belande met een enorme klap in het water. Ik schijn nog iets geschreeuwd te hebben van ''ERUIT! UIT!'' maar dit weet ik zelf niet meer. Voordat de auto stil stond, had ik mijn gordel al los en duwde met pijn en moeite de auto deur open. Ik ben snel naar de waterkant gezwommen en met pijn en moeite erop geklommen. Ik was nog erg rustig en ging op zoek naar mijn moeder. Ze zat zelf nog in de auto en was nog droog. Ze kreeg alleen de autodeur niet open. Ik ben erop gestampt en heb met een ruk die deur open getrokken. ''MAM, UIT DIE AUTO!"'.
Ik heb mijn jas, trui en t shirt uitgedaan, deze waren zeiknat, net zoals de rest van mijn kleren. Ik kon gelukkig een trui aan van mijn moeder
Ondertussen was er een jongen gestopt die wel wou helpen, maar hij kon niks doen. Ik wou mijn stage al bellen dat het wat later kon worden, en mams belde 112. Net toen ik wou bellen, stopte er een man in een auto (het was in de middle of nowhere, komt bijna niemand langs) en hij bracht mij naar mijn stage adres (Ik was nog op tijd
) Ik heb de ergste natte spullen uitgehangen en ben aan het werk gegaan. Stond ik daar op blote voeten kennels schoon te boenen (hij heeft vloerverwarming
) Mijn moeder was inmiddels door de politie thuis afgezet, heeft droge spullen gepakt en is samen met mijn vader terug gereden. Samen met de politie heeft mijn vader gewacht op de sleepwagen en is mijn moeder naar mij gereden. Al met al, de auto is flink toegetakeld en we hopen dat we het nog kunnen laten maken. We hebben vies veel geluk gehad, als we tegen de boom hadden gezeten, waren we er veel minder genadig van afgekomen. Daarbij hadden we ook geluk dat de wetering niet zo diep is, anders waren we veel dieper weg gezonken.

Gaat mijn moeder foto's voor me staan maken, ik geloofde haar zo ook wel
Ik weet niet waarom ik het allemaal op bokt zet, ik voelde me gister er rustig onder, maar nu heb ik steeds een paniekerig gevoel in mijn buik en als ik er langs fiets, opweg naar mijn stage, wordt me de adem weer benomen, net zoals toen ik daar zwom. Ook vind ik het wel erg eng om weer met mijn moeder in de auto te stappen, ook al kon ze er niks aan doen
Kent een van jullie dat gevoel? Ging het bij jullie snel weg? 

Dan is dit een peuleschilletje!