ben ik jaren al op zoek naar een lava lamp en gelukkig zijn ze weer in. Kreeg ik van iemand de tip ga bij de action langs, alleen hebben we dus niet in de buurt hier. Ik kom er daarom ook nooit. Gister bij mijn vader daar er langs gegaan waar ze gelukkig nog een groene hadden staan.Alleen er is iets helemaal mis mee blijkt. Er zit een soort pluizige bal in met nietjes of spiraaldraad. Alleem deze ligt op zijn kant waardoor hij niet kan werken omdat het spul niet warm genoeg wordt.
Nu moet hij omgeruild worden alleen heeft de klantenservice geen idee waar ze nog lavalampen hebben en al helemaal geen groene. En de filialen zelf zijn niet te bereiken en klantenservice belt er niet over.
Nu zit ik met vervoer op dit moment wat lastiger dan normaal dus even kilometers maken om een lamp te ruilen waarvan niet eens bekend is of die er nog is. Daar zit ik niet op te wachten omdat het voor mij dan een dagvullend programma is.
Wil een van jullie een action ingaan om te kijken of ze er een groene lava lamp hebben liggen die wel doet wat ie moet doen. Je zou me er een heel groot plezier mee doen.
destijds was de verkoop opeens gestopt omdat er een paar in de wereld geloof ik poef had gedaan.
ik vind het altijd heerlijk rustgevend om naar zo n lamp te kijken. Net een aquarium alleen dan zonder voeren.
maar ik zit grofweg in de hoek Zutphen, Vorden, Arnhem, Rheden.