Cosplayers op bokt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 22:02

Gaaaf!!

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 22:10

We hebben ook eindelijk kaartjes gemaakt, voor fotografen en "fans" XD, zodat mensen ons online vinden kunnen. Het witte en zwarte randje zit er op de echte kaartjes niet omheen, de foto's lopen door tot de rand. Ik hoop dat ze op tijd binnen gaan zijn!

Voorkant:
Afbeelding

Achterkant:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Haarbal op 24-03-18 22:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Twilight

Berichten: 5503
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Somewhere over the Rainbow

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 22:11

leuk :D hier alleen als jedi 1 dag :p heb wel kaartjes met nog oude fotos erop :P

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 22:11

Die zijn ook gaaf!

BanjerLief

Berichten: 182
Geregistreerd: 02-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 00:30

Ziet er goed uit, Haarbal! Ik ben er zelf ook het hele weekend, zal kijken of ik je (octopus) kan spotten :))
Ik ben er zaterdag als Lady Loki (ik was ook mee naar Black Panther trouwens :wave:) en zondag als Quicksilver X-men Days of Future Past versie.

Twilight, jouw Jedi is ook echt supergaaf! Vooral dat haar erbij maakt 't echt af <3

En de fursuits zien er ook allemaal supergaaf uit, heel fluffy en knuffelbaar allemaal :D Zijn die dingen niet ontzettend warm trouwens? Of hebben jullie iets van cool packs en een mini fridge eronder verstopt? :p

JsA

Berichten: 305
Geregistreerd: 17-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 12:21

Leuk allemaal! Wat een werk zeg die fursuits. Indd wat Banjerlief zegt is het niet enorm warm?
Ik ga met vriendinnen op zaterdag naar dcc maar ga niet verkleed enkel alleen met me gardians of the galaxy pet op :') en een geek shirt aan :-p

savieralover

Berichten: 1700
Geregistreerd: 23-03-09

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 20:30

leuk! ik ben er ook het hele weekend. Help een vriendin met haar stand die staat er als artist. Zitten wel beide in cosplay achter de kraam :D

Net nog ff een nieuwe binder gekocht die zou volgens de website woensdag binnen moeten komen dus dat is ook mooi optijd voor DCC O:)

_Dracarys

Berichten: 5604
Geregistreerd: 13-01-11

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 16:54

Ik heb helaas maar 3 foto's toegestuurd gekregen. De rest van de fotograven hebben nooit iets toegestuurd. Ik ben er dus maar mee gestopt :')

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 16:58

Ik spreek het liefst af met een fotograaf om te gaan shooten. Dan weet je zeker dat je foto's krijgt en ze zijn vaak beter dan die standaard op-een-con foto's.

Hebben jullie ook zo last van de con-crunch? XD Ik moet nog veel voor mijn gevoel, en de tijd vliegt! Constress!

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 18:07

De constress herken ik zeker xD Die is hier in volle gang. Vooral omdat ik nu ziek ben.

Cerastes

Berichten: 2402
Geregistreerd: 04-07-13
Woonplaats: Noord-Holland, Schermer

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 18:42

:wave: hallo!

Zijn er hier ook mensen die naar Castlefest gaan begin augustus?

Ik (en mn vriend) zijn nog helemaal nieuw in het cosplay wereldje hoor!

Mn vriend wilt graag in steampunk soldier-stijl gaan, en ik als steampunk pirate!

Ook willen we graag een cosplay outfit in viking/warrior stijl *\o/*

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 18:46

Sorry mensen, ik moet echt even mierenneuken. "Gewoon een kostuum" is geen cosplay. Cosplay is echt het naboosten/verkleden als een bestaand personage. Je leuk verkleden voor Elfia, DCC of Castlefest is dus GEEN cosplay!

cosplay
ˈkɒzpleɪ,ˈkɒspleɪ

1.
the practice of dressing up as a character from a film, book, or video game, especially one from the Japanese genres of manga or anime.

Edit: niets persoonlijks naar wie dan ook hoor, en iedereen is hier welkom wat mij betreft, maar laten we even helder houden dat cosplay dus een speciaal soort verkleedpartijtje is, dat zich door het nabootsen van bestaande personages onderscheidt van andere verkleedpartijtjes!

Twilight

Berichten: 5503
Geregistreerd: 26-08-07
Woonplaats: Somewhere over the Rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 19:10

tja. Mieren neuken imo. Er hier ook fursuit makers en iemand die ook met een eigen design bezig zijn dus dat is dan ff achter de oren krabben.

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 19:13

Er was ooit eens een Elfia-kostuum-topic maar dat is helemaal weg zag ik. Maar alles onder de noemer cosplay scharen gaat mij een beetje ver. Maar ja, als het beessie maar een naam heeft he.

Edit: fursuiten is ook een hele andere tak van sport, en is ook geen cosplay, tenzij je dus Twilight Sparkle of een Fur versie van Link aan het maken bent ofzo.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 19:18

Er zijn ook mensen die hun OC (original character) die gebaseerd is op een tv show/movie/etc, cosplayen. Telt dat dan wel?

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 19:18

Geen idee, en ik ben het telefoonnummer van de cosplaypolitie kwijt :D

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 19:27

He verdikkie :')

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 19:31

Ik zit hier in de verflucht weg te stinken... maar krijg dit projectje niet meer optimaal voor de DCC, zucht! Ik heb namelijk spuitnevel op stukken waar het niet hoort, en moet dus delen overdoen, maar die verf moet 24 uur uitharden. Dat red ik niet meer!

Klik want foto te groot :/

Mijn Cap gaat zaterdag als Captain Hydra, en ja, daar hoort een schild bij he? Maar ze moet het er maar mee doen, en dan kijk ik na DCC wel hoe ik het oplos.

Ik moet nog eea doen voor mezelf, maar straks eerst mijn uitgroei eens even wegwerken, haha...

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 19:36

Ah... Hij is wel gaaf geworden!

_Dracarys

Berichten: 5604
Geregistreerd: 13-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 11:43

Ik kwam er gister achter dat mn latex masker gekrompen en hard geworden is, Dus die ga ik niet meer passen :x
Dus ik gisteravond "even snel" een nieuwe gemaakt voor morgen, ik hoop dat ik het redt :')

Ik ga als een Nurse uit Silent Hill (film & game) trouwens.

Natuurlijk heel leuk om een nieuwe te maken, **\O/** maar over die ander had ik 2,5 week gedaan _O-
Dus lekker last minute :D

Afbeelding

Links mn oude masker
Afbeelding

Tot nu toe
Afbeelding

Nu eerst naar het paard en dan de vogels vliegen. En dan snel verder :')

_Dracarys

Berichten: 5604
Geregistreerd: 13-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 21:39

Foto met Lisa op DCC 2018 :D
Ik als Nurse links
(Silent Hill)

Afbeelding

DarkCupid
Berichten: 729
Geregistreerd: 22-06-17
Woonplaats: MAARSBERGEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 22:30

_Dracarys schreef:
Foto met Lisa op DCC 2018 :D
Ik als Nurse links
(Silent Hill)

[ [url=m/JHv9o9.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat gaaf

savieralover

Berichten: 1700
Geregistreerd: 23-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 21:50

Wij hebben ook erg veel lol gehad op DCC. Hebben het hele weekend in de artist alley gestaan want ik hielp een vriendin van me met haar stand. Stonden er met 3 man achter en dat was wel nodig ook. We riepen nog optimistisch "we kunnen vast allemaal wel een rondje lopen!" nou mooi niet dus. zijn niet weg geweest _O- Maar was wel echt super leuk om te doen. DCC winter staan we er ook weer :D

Afbeelding

(ik ben degene met de blonde pruik. vriendin en artist die met de blauwe. Der broertje maakte de foto)

Summerfly

Berichten: 2903
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: In de buurt van Rotterdam

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 21:57

Serieus?? Voor die stand heb ik een kwartier gestaan op zondag met mn vriendin, ze heeft buttons bij jullie gekocht (wat waren het er veel!! Superleuk! Ze heeft Minho, Taemin en Jonghyun van Shinee gekocht. Ik wilde ook kopen maar uiteindelijk niet gedaan, spijt van). Ik was als Kanan (Happy Party Train outfit) uit Love Live Sunshine! Afbeelding Superleuke dag gehad!! De free2play area in de gaming hal was favoriet bij ons :D

savieralover

Berichten: 1700
Geregistreerd: 23-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 22:17

Summerfly schreef:
Serieus?? Voor die stand heb ik een kwartier gestaan op zondag met mn vriendin, ze heeft buttons bij jullie gekocht (wat waren het er veel!! Superleuk! Ze heeft Minho, Taemin en Jonghyun van Shinee gekocht. Ik wilde ook kopen maar uiteindelijk niet gedaan, spijt van). Ik was als Kanan (Happy Party Train outfit) uit Love Live Sunshine! [ [url=m/UiCoRn.jpg]Afbeelding[/url] ] Superleuke dag gehad!! De free2play area in de gaming hal was favoriet bij ons :D



haha geweldig!! kunnen nog steeds gekocht worden hoor stuur ik je gewoon naar der door :+ :D
Al die k-pop namen waren trouwens wel echt rampzalig. mijn kennis van k-pop is like 0.001% ofzo en dan begonnen mensen de namen te roepen zonder de groepen en zat ik echt van o god help me. ESTHER WIE IS DAT EN VAN WAT?! :')