Problemen met bestelling ophalen studenten-OV

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xIrlijn

Problemen met bestelling ophalen studenten-OV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-16 02:21

Hoi allemaal,

Een nachtelijk topic, maar ik wil dit morgen afhandelen en alle tips hierbij zijn heel erg welkom!

Ik wilde mijn studenten weekend-abonnement omzetten in een week-abonnement. Via duo.nl geregeld en deze week kon ik mijn bestelling ophalen. Dit is echter mislukt (gaf het apparaat aan) -O-. De situatie is nu als volgt:

- volgens DUO is mijn week-abonnement nooit opgehaald
- ik heb geen 'nog op te halen bestellingen' meer volgens het NS apparaat
- volgens het NS systeem staat er wel een week-abonnement op mijn kaart (aldus servicebalie NS)
- ik betaal nog steeds voor het reizen doordeweeks

Ik ben wekelijks 40 euro kwijt als ik geen OV heb, dus ik wil dit zo snel mogelijk geregeld hebben. Nu lees ik op internet veel verhalen van mensen die van het kastje naar de muur worden verwezen. Om dit voor te zijn ben ik benieuwd of er toevallig bokkers zijn die ook zoiets hebben meegemaakt en weten hoe je dit moet oplossen. Ik ga morgen sowieso nog eens langs bij NS en met DUO bellen, maar aangezien dit vaak lang duurt en je uiteindelijk zelf met de kosten blijft zitten wil ik niet blanco dat gesprek ingaan en me vanalles laten aanpraten.

Ik hoop dat iemand hiermee kan helpen!

Liefs, Irlijn

Evercreek

Re: Problemen met bestelling ophalen studenten-OV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 03:15

Toevallig heb ik de brief van mijn OV naast me liggen.
Ik weet niet precies hoe het bij wijzigingen zit, maar bij mij staat "Je kunt het studentenreisproduct pas ophalen bij de automaat vanaf de 15e van de maand voordat je reisrecht ingaat. Bij mij gaat die volgende maand in en zal morgen ook kijken of het mij lukt. Ik laat je wel ff horen hoe het bij mij gaat.

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-16 10:20

Aedema schreef:
Toevallig heb ik de brief van mijn OV naast me liggen.
Ik weet niet precies hoe het bij wijzigingen zit, maar bij mij staat "Je kunt het studentenreisproduct pas ophalen bij de automaat vanaf de 15e van de maand voordat je reisrecht ingaat. Bij mij gaat die volgende maand in en zal morgen ook kijken of het mij lukt. Ik laat je wel ff horen hoe het bij mij gaat.

Ah super, bedankt!