Al enkele jaren heb ik een zelf inelkaar geknutselde kippenren van 6 bij 6 meter. Gemaakt van golfplaten tegen weidepalen en daarboven een strook gaas en dan een vijvernet er strak overheen gespannen.
Nu wil ik heel graag een mooie ren gaan maken, dus met mooi strak gaas, helemaal roofdierproof, en mooi.
Ik ben al een tijdje aan het sparen, helaas blijven die mooie volière panelen nog iets te prijzig voor dit oppervlakte, maar misschien kan ik zelf wel mooie gaaspanelen maken, of hebben jullie bokkers nog goede tips.
Ik wil het verblijf minimaal weer 6 bij 6 meter maken, de bovenkant moet ook dicht zijn (denk dat vijvernet daar wel het meest geschikt voor blijft) en ik moet er in kunnen staan.
Ik zat ook al te denken om bouwhekken te gebruiken, maar hiervan zijn de mazen te groot, er moeten geen ratten/marters/nertsen doorheen kunnen.
(Ik weet niet zo goed waar dit te plaatsen, ik dacht dat de vraag hier het best tot zijn recht kwam, ondanks dat de afrastering niet voor paarden maar voor kippen is)