Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
imd schreef:@Ir11: het gaat me niet zozeer om de tijd, meer om het bijhouden van de taken/afspraken/mails/het werk wat ik verzet heb. Een duidelijk overzicht daarvan lijkt me handig in de communicatie naar m'n begeleiders, maar ook om het hele proces voor mijzelf overzichtelijk te houden. Daarbij heb ik een hele vaste deadline, dus planningstechnisch is het denk ik ook handig om bij te houden hoeveel tijd onderdelen uit de eerste 3 weken me gekost hebben, zodat ik weet hoeveel ik in de laatste 3 weken moet inplannen, bijvoorbeeld. Oh, en ik ben gewoon een lijstjesfanaat.
imd schreef:@Ir11: het gaat me niet zozeer om de tijd, meer om het bijhouden van de taken/afspraken/mails/het werk wat ik verzet heb. Een duidelijk overzicht daarvan lijkt me handig in de communicatie naar m'n begeleiders, maar ook om het hele proces voor mijzelf overzichtelijk te houden. Daarbij heb ik een hele vaste deadline, dus planningstechnisch is het denk ik ook handig om bij te houden hoeveel tijd onderdelen uit de eerste 3 weken me gekost hebben, zodat ik weet hoeveel ik in de laatste 3 weken moet inplannen, bijvoorbeeld. Oh, en ik ben gewoon een lijstjesfanaat.
@Solleke_Noah: welke kolommen heb jij dan? En werk je iedere dag aan dat project? Dan wordt de lijst zo lang lijkt me?
een to do lijst in excel. Misschien niet het meest overzichtelijk maar ik heb deze kolommen:
) imd schreef:Zoiets ziet er interessant uit ja, Prrrr. Gebruik je het zelf ook? Weet je zo of er een android app is? Ik zie wel een telefoon maar lees niets over een app.
Winged schreef:Is dit niet meer verplicht? Ik moest het bij mijn scriptie namelijk invoeren. Is wel alweer 4 jaar geleden.
In ieder geval datum, activiteit, resultaat en bestede tijd.
. Succes met je scriptie!