Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik heb toen twee oude dekbedden (1 persoons, slaap zelf onder 2 persoons) gepakt en eentje op m'n bank gelegd om op te zitten en eentje voor over me heen, met daartussen nog een fleecedekentje. Ik zat er ook compleet met muts, sjaal, handschoenen, dikke sokken en sloffen onder, het is maar goed dat daar nooit foto's van zijn gemaakt.
Die kacheltjes zou ik idd ook niet snachts aan laten staan, veel te gevaarlijk. Wat ook wel lekker is, is om een kruik te maken, warm je ook weer een beetje van op! Hopelijk heb je snel weer een nieuwe ketel, het is echt zo ontzettend vervelend om in de kou te moeten zitten!
DeMolenhoek schreef:Nou ja, misschien vinden jullie mij gek maar ik heb op mijn kamer geen verwarming en daar is het vaak maar 11 graden of minder hoor. Gewoon met een dik donsdeken kom je al een eind. Zou wat kruiken/flessen vullen met warm water en deze onder de kussens van de zetel steken als deze niet te dik zijn, of tussen de kussen en dekentje erover
ik heb ook geen verwarming op mijn slaapkamer en slaap ook nog met klapraam open en het grote raam op de dievenklauw echt koud indd maar vindt het heerlijk fris en lig nog steeds onder me donzen zomerdeel maar denk een dezer dagen wel het 2e deel erbij pakken
heb nu ook de gaskachel aan en heerlijk onder een fleece deken en moet er nu nog even niet aan denken het koude bed in te kruipen haha DeMolenhoek schreef:Haha, ach, hier met regelmaat ook maar 18 graden en dan gewoon een dikke trui en fleecedeken. Als je het gewoon bent van veel te stoken snap ik wel dat je het niet fijn vindt, maar ik zie het probleem niet direct...