NEON party (kledij)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

pompidou2602

NEON party (kledij)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-16 23:55

Hoi allemaal,

Ik en enkele vrienden geven binnenkort een sweet 16. Er komen +/- 200 mensen. Zoals jullie misschien wel weten is het vaak de bedoeling om een thema aan je sweet 16 toe te voegen. NEON PARTY is ons thema geworden
wat is een neon party?
Om een neon party te hebben moet je eerst en vooral speciale verf + lichten hebben. Deze lichten zorgen ervoor dat je verf licht gaat geven in het donker (blacklight-lampen). We denken dat dit een heel mooi effect gaat hebben.

vraag van vandaag
Weet er hier iemand waar je (mooie) neon kleren kan kopen die licht gaan geven met blacklight-lampen? Ik ben opzoek naar een mooi, klassiek kleedje dat sexy mag zijn, maar je moet er wel bij denken dat ik nog maar 16 ben! (Niet te kort en helemaal niet te open!!)

Gr pompidouke xxxx

Anoniem

Re: NEON party (kledij)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 23:59

Zelf blacklight gevoelig maken? :D Wit licht blauw op onder blacklight, maar er is ook wel blacklight (kleding)verf te krijgen. De vulling van sommige markeerstiften lichten er ook van op.

Er zijn overigens echt heel veel leuke dingen met blacklight te doen! Kijk eens rond op pinterest oid. Mijn favoriet is toch wel de lichtgevende bloemen :) Je zet bloemen in een vaas met een paar druppels markeerstiftinkt erin en na een paar dagen lichten ze op. Ontzettend gaaf!

pompidou2602

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-16 10:25

Ohh is inderdaad een optie! Bedankt! En wow gaaf van die bloemen :D

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 14:19

Idd wit is erg makkelijk! Dan licht je supersnel op. Verder is blacklight verf (te verkrijgen via internet of in verfzaken) voor op je huid ook leuk! Dan kun je je armen/gezicht/haar met tekens beschilderen

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 14:25

Bij de action heb je van die neon staafjes die je om je nek of arm kan doen...en daar verkopen ze ook wel andere neon artikelen en kleding.
En je kan ff bij een feestwinkel kijken..die hebben daar ook wel spul van..

pompidou2602

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-16 13:58

Indd, blacklightverf ging er zowiezo zijn :)
Oh leuk om te weten, dan ga ik straks even langs in de Action!