Mijn beste vriendin en ik zijn allebei vrijgezel en brengen het weekend altijd samen door. Het probleem is dat wij op het moment echt niet meer weten wat we in godsnaam moeten doen. Voor ons gevoel hebben we alles al te vaak gedaan waardoor het gewoon niet meer leuk is.
Bioscoop dat is iets wat wij bijna wekelijks doen evenals samen op de bank filmpjes kijken. Netflix kan ons niks nieuws meer aanbieden dus dat word al snel saai. De bioscoop elke week is ook niet speciaal meer. De sauna ook iets wat wij om de week bijna doen waardoor ook dat saai begint te worden. Winkelen heel leuk, maar niet nodig waardoor er onnodig heel veel geld word uitgegeven. Uiteten hebben we zovaak gedaan waardoor we behoorlijk zijn aangekomen en nu heel streng op dieet zijn, dus dat kan helaas echt niet. Dat geldt ook voor flink stappen in bijna alles wat je drinkt zit te veel suiker.
Ik weet dat dit een enorm luxe probleem is, maar vooralsnog is dit best wel een dilemma.
Wie herkend dit en hoe kom je aan leuke ideeën?

bordspellen zijn hardstikke leuk, zoek er een aantal uit die lang duren dan ben je zo een halve dag onder de pannen