Ik ben opzoek naar een nieuwe combi magnetron ZONDER draaiplateau
Als ik dat op Google probeer te vinden krijg ik heeeel veel met draaiplateau
Wie heeft er eentje of weet een merk ofzo voor mij! Graag

Groetjes
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Tomaatje schreef:Aah. Dan gewoon ff bij de Mediamarkt langs, dat zijn de duurdere modellen. Hou er wel rekening mee dat het alsnog minder goed werkt dan een gewone oven. Meestal moet je zo'n rek halverwege omdraaien, wil je een mooi gelijkmatig resultaat krijgen.
Ik heb er hier ook zo één staan, maar heb het rek nog nooit gebruikt. Omdat deze wat groter zijn past eigenlijk alles er wel in.
chocobroodje schreef:Nou dat weet ik niet... Z'n magnetron is een energie vreterDenk dat een grote gasoven goedkoper is dan de electra voor een combi magnetron.
_helga_ schreef:Ik heb een hele grote oven onder mijn 6 pits maar dat is zonde om die voor een klein dingetje aan te zetten
Femek2902 schreef:Mijn ouders hebben die magnetron uit het filmpje, en als je daar de ovenstand op gebruikt dan moet je zeker de plaat een keer omdraaien, anders zijn de koekjes achterin erg hard en donker en voorin alles nog half rauw.. Als je een taart maakt en die netjes in het midden zet is het niet nodig, want dan is het verschil tussen voor en achter nog minimaal.