Haarproducten van Bokkers!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Haarproducten van Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 21:34

Hallo!

Ik vroeg me af wat voor haarproducten jullie gebruiken en waarvoor? En of jullie dagelijks haar producten gebruiken? Ik ben opzoek naar een product voor krullend haar wat pluizen en hangen tegen gaat. Ik had eerst Andrelon spray. Onderstaande foto.

Afbeelding

Maar het valt mij een beetje tegen. Als ik er haarlak in spray dan wordt het al minder pluizig, maar daar wordt je haar zo vies van. Dan kun je het niet eens door kammen. Gebruiken jullie een spray? Schuim? Gel? Haarlak? Olie?

Wie heeft de tip?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-01-16 21:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjira

Re: Haarproducten van Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 21:39

Biosilk!!!!!! Echt een wondermiddel _/-\o_

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 21:40

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 21:41

Ik gebruik zelf tijdens het douchen na shampoo conditioner. Ik heb geen last meer van pluizend haar. Wel wat meer volume maar niet pluizend meer. Heb je dat al eens geprobeerd?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 21:42

AmoorM schreef:
Hallo!

Ik vroeg me af wat voor haarproducten jullie gebruiken en waarvoor? En of jullie dagelijks haar producten gebruiken? Ik ben opzoek naar een product voor krullend haar wat pluizen en hangen tegen gaat. Ik had eerst Andrelon spray. Onderstaande foto.

[ Afbeelding ]

Maar het valt mij een beetje tegen. Als ik er haarlak in spray dan wordt het al minder pluizig, maar daar wordt je haar zo vies van. Dan kun je het niet eens door kammen.

Wie heeft de tip?

Andrelon perfecte krul creme al eens geprobeerd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 21:43

Nayomie schreef:
Ik gebruik zelf tijdens het douchen na shampoo conditioner. Ik heb geen last meer van pluizend haar. Wel wat meer volume maar niet pluizend meer. Heb je dat al eens geprobeerd?

Dat doe ik standaard. Van andrelon. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 21:44

Sjira schreef:
Biosilk!!!!!! Echt een wondermiddel _/-\o_

Ik heb vaker over Biosilk gehoord. Dat is toch erg duur?

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 21:44

Biosilk of Kerastase! Kost wel wat maar zijn geld echt waard. Ik merk echt verschil met andrelon enzo van de drogist. Het werkt en je doet er lang mee want je hebt niet veel nodig.

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 21:45

Ik gebruik altijd shampoo en conditioner van de rituals. Sindsdien is mijn haar echt als een zonnetje!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 21:46

Ik heb shampoo die eerst alleen in frankrijk te koop was, heb hem nu wel bij kruidvat zien liggen.hier in een beperkt assortiment Van garnier een soort "natuurlijke" lijn met shampoo conditioner en nog wat. Voor alle soorten en maten haar. Koop je daar gewoon in de supermarkt in de meest heerlijke versies. Cocos cacao, kers, abrikoos, grapefruit, honing, groene thee enz.

De ultra doux lijn dus.
Laatst bijgewerkt door karuna op 13-01-16 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 21:47

Santigo_ schreef:
Biosilk of Kerastase! Kost wel wat maar zijn geld echt waard. Ik merk echt verschil met andrelon enzo van de drogist. Het werkt en je doet er lang mee want je hebt niet veel nodig.

Kun je dat gewoon bij de drogist kopen?

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 21:48

Ik gebruik de hele lijn van Claudia Schiffer van Schwarzkopf. Bevalt me echt enorm goed!

Verder ben ik bekend met Biosilk en de olie van Chi. Ook echt een aanrader die twee! Het zijn professionele kappersproducten en ik heb er ook heel veel mee gewerkt, wat zorgde voor erg goed resultaat met onder andere krullen. Ze pluizen niet meer, voeden het haar, maken het niet vettig en zorgt voor een mooi resultaat.

Een wat goedkopere variant is deze:

http://s292.photobucket.com/user/missli ... 6.jpg.html

€ 10,- , meen ik, en geeft het zelfde effect en resultaat als de Biosilk en de olie van Chi.

Een tip: het is verstandig niet aan te modderen met de goedkopere producten van Garnier en eigen merken. Deze haarmiddelen van deze merken hebben weinig effect tot resultaat. Als je wat goeds zoekt voor het haar, moet je de wat duurdere producten zeker proberen.
Laatst bijgewerkt door Yunaa op 13-01-16 21:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 21:49

Ik koop mijn haarproducten altijd op haar-producten.nl
Kappers kwaliteit voor een veel lagere prijs.
Gebruik spullen van Tigi :)

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 21:53

Zoals al opgemerkt werd hierboven, hebben we een centraal topic voor alle vragen over haar en haarverf. Hier plaats ik een slotje; je kunt daar terecht met je vragen. :)