hoi bokkers! Ik bestel regelmatig wat met bol.com. Laatste bestelling 30-12-2015 gedaan en geen problemen mee gehad. N als ik mijn profiel open staat er welkom richard en in de mailtjes die ik krijg staat deze naam ook ipv mijn naam. Ik het mogelijk dat mijn profiel gehackt is of zit hier een ander probleem achter?
alvast bedankt!
edit: na verder in mijn gegevens te zoeken zie ik ook dat het adres in mijn prsoonlijke gegevens staat ook een adres n Maassluis is geworden ipv mijn adres in België
Laatst bijgewerkt door Zoe_97 op 13-01-16 17:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik zou in dit geval even bellen. Dan heb je sneller reactie, zeker als het gaat om, waar het op lijkt, identiteitsfraude. daar zijn we graag snel van op de hoogte.
Autumnn
Geplaatst: 13-01-16 17:19
Hoe zouden mensen op Bokt dit moeten weten? Denk dat Bol.com dit eerder weet
ik heb via de chat gestuurd en een medewerker is er op het moment mee bezig
Anoniem
Geplaatst: 13-01-16 17:22
Lizzyy schreef:
Hoe zouden mensen op Bokt dit moeten weten? Denk dat Bol.com dit eerder weet
Er werken hier mensen bij bol.com
Maeve
Geplaatst: 13-01-16 17:23
Zou overigens wel redelijk dom zijn als iemand illegaal bezig is met je profiel en die dan zijn echte naam heeft ingevoerd?
Es_ther
Geplaatst: 13-01-16 17:24
Maeve schreef:
Zou overigens wel redelijk dom zijn als iemand illegaal bezig is met je profiel en die dan zijn echte naam heeft ingevoerd?
Niet iedereen is zo slim .
Zoe_97
Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-16 17:25
ok medewerker zegt gewoon wachtwoord wijzigen. Maar ik ben hier toch niet zo gerust in eerlijk gezegd. Het is niet de echte naam volgens mij. Als ik op dat adres google kom ik op een andere naam uit.
Als je je ww wijzigd kan degene die je gegevens heeft veranderd er niet meer bij. Sowieso een goede dus . Miss ook ww van je mail even wijzigen uit voorzorg.