Kapperszaak die haarverf verkoopt?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Freekieee

Kapperszaak die haarverf verkoopt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-16 18:18

Hii,

Ik ben op zoek naar een kapperszaak omgeving Hoofddorp Badhoevedorp die verf verkoopt. Op internet kan ik alleen vinden dat ze knippen, maar nergens dat ze verkopen. Weten jullie misschien wat?

Sorry als het verkeerd staat!

Brainless

Re: Kapperszaak die haarverf verkoopt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 18:22

Kaperszaken kopen verf in grote flessen in en mengen dat ter plekke.
Ook is deze van sterkere kwaliteit dan wat je als particulier bij de drogist kan kopen.
Gemixte verf kun je niet bewaren en kan oa daardoor niet verkocht worden.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-16 18:30

Brainless schreef:
Kaperszaken kopen verf in grote flessen in en mengen dat ter plekke.
Ook is deze van sterkere kwaliteit dan wat je als particulier bij de drogist kan kopen.
Gemixte verf kun je niet bewaren en kan oa daardoor niet verkocht worden.

Dus er zijn geen speciale zaken die het wel verkopen?

Dankjewel voor je antwoord !

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 18:33

Alleen de groothandel, waar je alleen een pasje voor kan krijgen als je bij de KVK ingeschreven staat als kapper.
En dan nog zijn dat grotere hoeveelheden.
Ze verkopen daar basiskleuren waarmee de kapper de juiste kleur creëert.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-16 18:34

Brainless schreef:
Alleen de groothandel, waar je alleen een pasje voor kan krijgen als je bij de KVK ingeschreven staat als kapper.

Jammer... Me tante is namelijk kapper en heeft alleen donkere kleuren en ik wil rood. En vooral omdat de verd bij de kapper stukken beter en langer blijft zitten dan bij kruitvat ofso.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 18:40

Ik weet niet hoe het in jouw omgeving is, maar er zijn bij mij een aantal kappersbenodigdhedenzaken. Google even!

Roquen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 22:42

Mijn kapper in Nederland wilde me wel verf meegeven zodat ik hier alleen een kapper hoefde te zoeken die mijn haar zou verven. Uiteindelijk nooit gedaan, maar is dus wel mogelijk. Misschien even rond bellen?

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 22:55

Ik heb hier 2 kapperszaken die alles ook zo verkopen. 1 is een kapsalon met winkel en de ander een groothandel waar ik als particulier gewoon kan kopen.

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 09:42

hier zitten 2 winkels die speciaal verkopen voor de zelfstandige kapper.maar ook aan particulieren.
een kennis van mij is kapster en haalt hier haar materiaal. Als ik mijn haar door haar laat verven haal ik ook hier mijn verf en betaal ik alleen het inzetten van de kleur. Lijkt mij dat er vast wel bij jou ook zón zaak zal zitten.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 09:50

Bij ons kun je bij de groothandel ook als particulier kopen.

smurfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 09:54

Wij hebben hier zo'n benodigdheden zaakje voor de kapper waar je als particulier kan kopen.

Echter verf ik toch altijd met palette van de kruidvat. Dat blijft vele malen mooier dan die van de kapper waar ik nog eens 50 euro meer moet betalen. Echt zonde

Happie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 09:56

Kiki1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 09:57

Sylvia3 schreef:
Jammer... Me tante is namelijk kapper en heeft alleen donkere kleuren en ik wil rood. En vooral omdat de verd bij de kapper stukken beter en langer blijft zitten dan bij kruitvat ofso.

Welke kleur haar heb je nu? Ik heb momenteel al een aantal maanden rood haar wat ik eigenlijk amper bij hoef te verven. Ik verf altijd met de gewone standaard pakjes die je in de Kruidvat ect. kan krijgen!
Syoss hoef je ook niet te proberen, wast binnen een aantal weken uit en dan kan je weer opnieuw. Ik gebruik nu (als ik het goed heb) L'Oreal Préference 6.66 Zeer intens rood. Die bleef bij mij bijna twee maanden zitten!

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 09:58

In Hoofddorp heb je wel een speciaal haarverfwinkeltje!!! Het heet Florale en zit op/vlakbij (halte) marktplein!!

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 10:01

Gewoon even Googlen. Via Lindahaarshop kan je ook online bestellen. Of anders kijken naar kappersgroothandel bij jou in de buurt. Kapsalons verkopen geen haarverf.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-16 17:52

Kiki1995 schreef:
Sylvia3 schreef:

Welke kleur haar heb je nu? Ik heb momenteel al een aantal maanden rood haar wat ik eigenlijk amper bij hoef te verven. Ik verf altijd met de gewone standaard pakjes die je in de Kruidvat ect. kan krijgen!
Syoss hoef je ook niet te proberen, wast binnen een aantal weken uit en dan kan je weer opnieuw. Ik gebruik nu (als ik het goed heb) L'Oreal Préference 6.66 Zeer intens rood. Die bleef bij mij bijna twee maanden zitten!

ik heb nu donkerbruin, maar ik wilde het onderste gedeeld rood hebben (dus dat moet ik sws ontkleuren) dus als ik mijn haar los heb dat je het rood niet ziet, maar heb ik mijn haar vast dat je het wel ziet :o

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-16 17:53

agerbscheid schreef:
In Hoofddorp heb je wel een speciaal haarverfwinkeltje!!! Het heet Florale en zit op/vlakbij (halte) marktplein!!

ohh serieus!

Dan ga ik zeker dan kijken

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 17:58

Sylvia3 schreef:
agerbscheid schreef:

ohh serieus!

Dan ga ik zeker dan kijken

Ja serieus!! Je hebt daar alles wat je nodig hebt ook om te ontkleuren en alle kleuren van de regenboog :D

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 21:29

Brainless schreef:

Da's niet helemaal waar hoor! :D Ik werkte als kapster (nu niet meer in verband met een andere studie), maar in de zaak waar ik heb gewerkt verkochten ze verf aan de klanten. Hadden ook geen verf zoals jij het beschrijft, maar in doodnormale tubes (professioneel merk natuurlijk).

In jouw buurt, TS, ben ik niet bekend. Maar ik weet wel dat die mogelijkheid zeker bestaat. Kapsalons verdienen daar ook aan, al zal niet iedere kapsalon het doen. Misschien kan je er even naar een paar bellen en vragen of die mogelijkheid bestaat?

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 09:59

Brainless schreef:

Nee hoor. Ik koop zelf ook mijn haarverf bij de groothandel. Gewoon per tube en zonder KVKinschrijving.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-16 23:04

Yunaa schreef:
Brainless schreef:

Da's niet helemaal waar hoor! :D Ik werkte als kapster (nu niet meer in verband met een andere studie), maar in de zaak waar ik heb gewerkt verkochten ze verf aan de klanten. Hadden ook geen verf zoals jij het beschrijft, maar in doodnormale tubes (professioneel merk natuurlijk).

In jouw buurt, TS, ben ik niet bekend. Maar ik weet wel dat die mogelijkheid zeker bestaat. Kapsalons verdienen daar ook aan, al zal niet iedere kapsalon het doen. Misschien kan je er even naar een paar bellen en vragen of die mogelijkheid bestaat?

Bedankt voor je antwoord! Ik ga morgen eerst even naar die winkel in Hoofddorp die hier ergens werd gezegd. :) om te kijken

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 23:51

smurfje schreef:
Wij hebben hier zo'n benodigdheden zaakje voor de kapper waar je als particulier kan kopen.

Echter verf ik toch altijd met palette van de kruidvat. Dat blijft vele malen mooier dan die van de kapper waar ik nog eens 50 euro meer moet betalen. Echt zonde

Poly palette toevallig :) ? Hoe is die verf qua vervagen ?

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-16 17:19

Ik heb bij Florale in Hoofddorp verf gevonden :) dankjullie wel
Allemaal met mee denken :)

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 17:55

Sylvia3 schreef:
Ik heb bij Florale in Hoofddorp verf gevonden :) dankjullie wel
Allemaal met mee denken :)

Jeej, top! :D