Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Brainless schreef:Kaperszaken kopen verf in grote flessen in en mengen dat ter plekke.
Ook is deze van sterkere kwaliteit dan wat je als particulier bij de drogist kan kopen.
Gemixte verf kun je niet bewaren en kan oa daardoor niet verkocht worden.
Brainless schreef:Alleen de groothandel, waar je alleen een pasje voor kan krijgen als je bij de KVK ingeschreven staat als kapper.
En dan nog zijn dat grotere hoeveelheden.
Ze verkopen daar basiskleuren waarmee de kapper de juiste kleur creëert.
Sylvia3 schreef:Jammer... Me tante is namelijk kapper en heeft alleen donkere kleuren en ik wil rood. En vooral omdat de verd bij de kapper stukken beter en langer blijft zitten dan bij kruitvat ofso.
Kiki1995 schreef:Sylvia3 schreef:Jammer... Me tante is namelijk kapper en heeft alleen donkere kleuren en ik wil rood. En vooral omdat de verd bij de kapper stukken beter en langer blijft zitten dan bij kruitvat ofso.
Welke kleur haar heb je nu? Ik heb momenteel al een aantal maanden rood haar wat ik eigenlijk amper bij hoef te verven. Ik verf altijd met de gewone standaard pakjes die je in de Kruidvat ect. kan krijgen!
Syoss hoef je ook niet te proberen, wast binnen een aantal weken uit en dan kan je weer opnieuw. Ik gebruik nu (als ik het goed heb) L'Oreal Préference 6.66 Zeer intens rood. Die bleef bij mij bijna twee maanden zitten!
Brainless schreef:Alleen de groothandel, waar je alleen een pasje voor kan krijgen als je bij de KVK ingeschreven staat als kapper.
Ik werkte als kapster (nu niet meer in verband met een andere studie), maar in de zaak waar ik heb gewerkt verkochten ze verf aan de klanten. Hadden ook geen verf zoals jij het beschrijft, maar in doodnormale tubes (professioneel merk natuurlijk).Brainless schreef:Alleen de groothandel, waar je alleen een pasje voor kan krijgen als je bij de KVK ingeschreven staat als kapper.
Yunaa schreef:Brainless schreef:Alleen de groothandel, waar je alleen een pasje voor kan krijgen als je bij de KVK ingeschreven staat als kapper.
Da's niet helemaal waar hoor!Ik werkte als kapster (nu niet meer in verband met een andere studie), maar in de zaak waar ik heb gewerkt verkochten ze verf aan de klanten. Hadden ook geen verf zoals jij het beschrijft, maar in doodnormale tubes (professioneel merk natuurlijk).
In jouw buurt, TS, ben ik niet bekend. Maar ik weet wel dat die mogelijkheid zeker bestaat. Kapsalons verdienen daar ook aan, al zal niet iedere kapsalon het doen. Misschien kan je er even naar een paar bellen en vragen of die mogelijkheid bestaat?
om te kijken smurfje schreef:Wij hebben hier zo'n benodigdheden zaakje voor de kapper waar je als particulier kan kopen.
Echter verf ik toch altijd met palette van de kruidvat. Dat blijft vele malen mooier dan die van de kapper waar ik nog eens 50 euro meer moet betalen. Echt zonde
? Hoe is die verf qua vervagen ?
dankjullie wel