Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Keet schreef:Ikea Delft heeft nog een aantal vacatures? Misschien daar solliciteren?
http://www.ikea.com/ms/nl_NL/this-is-ik ... index.html
nardxash schreef:Suus___ schreef:Supermarkten?
Inschrijven bij een uitzendbureau?
Schoonmaakbedrijf?
Supermarkt ben ik te oud voor omdat ik in juli 19 word. Ik sta sl bij verschillende uitzendbureau,s ingeschreven maar het helpt niet echt. Schoonmaak bedrijf kan ik wel even voor kijken dank je wel
_Femkeeex schreef:Te oud ? Je kan toch niet te oud zijn om in een supermarkt te werken. Of zeg ik nu iets heel raars ?
voor jou met je 19-jarige salaris en werktijden kunnen ze namelijk veel makkelijker 2 16-jarige aannemen (even heel kort door de bocht gezegd)
Sicayes schreef:_Femkeeex schreef:Te oud ? Je kan toch niet te oud zijn om in een supermarkt te werken. Of zeg ik nu iets heel raars ?
Helaas welvoor jou met je 19-jarige salaris en werktijden kunnen ze namelijk veel makkelijker 2 16-jarige aannemen (even heel kort door de bocht gezegd)
Anyway,
Gamma in Delft?![]()
Ik heb bij de Gamma in Gouda gesolliciteerd nadat ik ook te oud was geworden voor supermarkten en dat is van dezelfde franchisenemer als in Delft.
Is echt heel leuk, ik heb een ontzettend leuke tijd gehad bij de Gamma.
_Femkeeex schreef:Suus___ schreef:Supermarkten?
Inschrijven bij een uitzendbureau?
Schoonmaakbedrijf?
Supermarkt ben ik te oud voor omdat ik in juli 19 word. Ik sta sl bij verschillende uitzendbureau,s ingeschreven maar het helpt niet echt. Schoonmaak bedrijf kan ik wel even voor kijken dank je wel
xJitskee schreef:Heb je het bij supermarkten al wel geprobeerd?
Hier zijn ze vaak juist op zoek naar zulke jonge mensen voor doordeweeks, als de 16-jarigen op school zitten.
Om het over een hele andere boeg te gooien: heb je je brieven en cv laten checken? Kan me niet voorstellen dat je maar zo weinig respons krijgt.
Citaat:Te oud ? Je kan toch niet te oud zijn om in een supermarkt te werken. Of zeg ik nu iets heel raars ?
Als je een beetje netjes kan rijden : werken voor een handelstal of gewone stal ?