Ik heb dit boek. Staat een recept in voor heerlijke brocollisoep! Smullen! Maar heb er verder nog maar vrij weinig uit gemaakt. Soortgelijke recepten zijn ook makkelijk te vinden op internet denk ik.
Vriendin van mij is er helemaal weg van. De lasagna is echt heerlijk! Er staan simpele recepten in,maar vanaf daar kun je met je eigen creativiteit verder.
Ik heb het boek ook. Lekkere recepten en niet te moeilijk. Je kan de tips ook gebruiken voor andere gerechten. Ik vind zelf de aardappelrostis erg lekker.
Ze heeft ook een site met recepten. Zelf gebruik ik nooit zakjes of pakjes, en als je recepten gaat zoeken op google dan staat er heel veel op waar je wat mee kunt. Vooral authentieke recepten zijn zonder zakjes en pakjes
joyce_eddy
Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-16 17:00
Leuk zoveel positief te lezen ik ga hem bestellen denk ik! Inderdaad zoek ik basis dingen maar dan wat gezonder klaar te maken!
Ik heb er 1 besteld het verzamel boek van de eerste en de tweede! Ben benieuwd
Mijn nicht heeft hem ook, ze heeft er tijdens de feestdagen enkele dingen van gekookt. Het smaakte goed en ze is erg positief over het kookboek! Ze heeft ook het verzamelboek.