Tmobile verbruikstatus klopt niet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

eilleen333

Tmobile verbruikstatus klopt niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-16 00:52

Ik kijk net in mijn tmobile app en zie tot mijn verbazing dat ik ineens bijna door mijn belminuten heen ben. Wat volgens mij niet kan.

Ik zie dit in beeld:
Afbeelding

Als ik even snel in de gespecificeerde lijst kijk en alles optel kom ik nog niet op drie kwartier bellen uit. Laten we het mega ruim nemen: een uur. Waar zijn al die andere minuten dan gebleven?
En waarom gaat het ook van de eu bundel af als ik niet in het buitenland gebeld heb?

Iemand hier ervaring mee? Mobiele data zou best wel kunnen kloppen, maar de minuten totaal niet...

benangelique

Re: Tmobile verbruikstatus klopt niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 14:55

T mobile staat bekend om zn spookfacturen helaas. ...

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 15:00

Had bij Vodafone spookfacturen, bij t-mobile nog nooit gehad. Kan best zijn dat het niet klopt, dat de app even een onderhoudsmomentje heeft. Anders straks even een factuur specificatie opvragen en uitgebreid bekijken en desnoods bellen met tmobile.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 17:47

Ben je een beetje in de buurt van een grensgebied geweest?
Soms heb je dan geen normaal bereik en pakt hij het buitenlandse netwerk.
Dan ben je dus wel in NL gebleven, maar heb je toch kosten voor bellen in het buitenland.

Wat betreft de minuten, vaak houden providers 1 minuut aan per gesprek en tellen daarna pas per seconde.
Als je veel korte gesprekken hebt gehad, ben je op die manier sneller door je minuten heen dan bij weinig lange telefoon gesprekken.
Hoe dat precies bij jouw contract zit, kun je in de algemene voorwaarden van je contract teruglezen.

Tot slot is de periode per maand niet absoluut.
Soms boeken ze een gesprek uit de laatste week van de ene maand, al op de volgende maand of andersom. En dat kan ervoor zorgen dat er de ene maand ineens meer van je tegoed af gegaan is dan de andere maand.

Wel heel erg vervelend....
Telecom providers staan er bekend om... Ik heb zelf ook al een paar keer problemen gehad met onjuiste facturen.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-16 18:41

Het bleek iets te maken te hebben met de ingang van mijn nieuwe abonnement. Deze ging ergens rond deze tijd in en daardoor had ik geen volle maand op deze factuur. Daardoor heb ik niet echt 150 minuten deze maand, maar slechts een deel daarvan. Alleen stond er dus wel dat ik deze maand 150 minuten zou hebben, maar dat klopt dus niet.

Het scheelt dat ik er sowieso nooit overheen ga, maar het viel me wel op. Als het goed is moet mijn overzicht komende maand weer normaal zijn.