Ervaringen Scheidegger?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

joeluna

Ervaringen Scheidegger?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-16 15:28

Hallo bokkers,

Ik ben misschien geïnteresseerd in de Scheidegger HBO Leergang Directiesecretaresse opleiding. http://www.scheidegger.nl/opleiding/HBO ... y=18#tab-3

Nu vroeg ik mij dus af of iemand ervaring heeft met deze opleiding, maar ik ben daarnaast ook zeer benieuwd naar de algemene ervaringen met Scheidegger. Vinden jullie het een fijne betrouwbare school of nou juist niet?

Mocht iemand een andere school met zo'n soort opleiding aanraden, dan hoor ik dat ook heel graag! :j

kelliiee1993

Re: Ervaringen Scheidegger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 19:21

Ik volg het even.
Ik was ook aan het kijken voor een opleiding, dan wel op mbo niveau en dan om savond naar school te gaan in verband met mijn baan.

Maar ik zie dat je bij sommige opleidingen wel stages hebt en bij andere niet. Hoe zit dat?
In verband met een fulltime baan kN ik geen stage lopen.

agee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 19:29

Ik ben zo goed als klaar met de Scheidegger opleiding HBO Eventmanagement. Was erg leerzaam en leuk en ik ben er prima tevreden over. Heb het als thuisstudie gedaan.

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 19:34

agee schreef:
Ik ben zo goed als klaar met de Scheidegger opleiding HBO Eventmanagement. Was erg leerzaam en leuk en ik ben er prima tevreden over. Heb het als thuisstudie gedaan.

Dus geen stage erbij of dat wel?

En al druk aan het solliciteren nu voor een baan kf dat niet?

Rijsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 19:44

Ik ben sinds november bezig met een opleiding bij scheidegger. HBO leergang financiële Administratie. Ik ben tot nu toe erg tevreden, ik volg 1x in de maand een klassikale les en verder is het zelfstudie.
Heb wel van mede cursisten gehoord dat het voor kan komen dat je naar een andere locatie moet als dat je in eerste instantie hebt opgegeven. Dit heeft er mee te maken, dat ze een minimaal aantal cursisten nodig hebben per les om de les door te laten gaan.
Ik hoef geen stage te lopen. Ik dacht dat dit bij mbo wel nodig is. Gezien het ook verplicht is tijdens een 'normale' mbo opleiding. Maar daarvoor kan je altijd even bellen om te informeren natuurlijk, niet elke opleiding is hetzelfde. ;)

agee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 19:02

kelliiee1993 schreef:
agee schreef:

Dus geen stage erbij of dat wel?

En al druk aan het solliciteren nu voor een baan kf dat niet?

Nee, geen stage.
Ik heb al een baan ;-) dus solliciteren hoeft niet. Heb de studie naast het werk gedaan.