Voor school doe ik een profielwerkstuk, dit is onderdeel van mijn examen. Mijn profielwerkstuk gaat over het leergedrag van kinderen tussen de 6 en 12 jaar. En daarbij heb ik jou hulp nodig.
Ik heb namelijk een theoretisch en praktisch deel. Ik ben op zoek naar kinderen tussen de 6 en 12 voor mijn praktisch deel. In dit deel onderzoek ik of de theorie van het leersysteem van Kolb werkt.
Het praktisch deel bestaat uit twee delen. Het eerste deel is een test die gaat kijken welke leerstijl het kind heeft. Dit zal ongeveer 10 minuten in beslag nemen.
Bij het tweede deel ga ik kijken of het leersysteem werkt. Dit doe ik door het kind iets aan te leren volgens dit leersysteem. Dit tweede deel kost ongeveer 1 uur.
Allebei de testen kan het kind zelf thuis doen, eventueel met ouders erbij als het kind nog niet goed kan lezen. De eerste test komt via de mail en de tweede test wordt of met de post gestuurd of komt ook via de mail.
Ken of ben jij iemand tussen de 6 en 12 jaar en wil je graag meedoen, of wil je eerst nog meer informatie? Stuur mij dan een PB'tje of reageer hieronder

Ik ben op zoek naar 15 tot 20 kinderen. Zowel jongens als meisjes.
Alvast super bedankt.
Groetjes van Femke
. Heb een 9 jarige in groep 6.