Toestanden op de vroege ochtend

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Toestanden op de vroege ochtend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 11:00

.. :') :')

Lag vannacht enorm laat te slapen omdat ik volledig uit m'n ritme ben. Rond 09:15 hoorde ik ineens dat de hond aansloeg en echt te keer ging, normaal als ik dan een keer vanaf boven naar beneden 'Senna' roep dan houdt ze wel op. Echter bleef ze door blaffen en grommen.

Ik snel een broek aangetrokken (zo'n super fluffy pyjamabroek van de Primark met sneeuwvlokjes :)) ) en naar beneden. Toen zag ik ineens dat er een grote loodgietersbus op ons 'terrein' stond (foto's volgen). Wij hebben een vrij grote voortuin met een hek ervoor die twee kanten heeft waar hij open en dicht kan, wij gebruiken er echter maar 1 want de auto staat nooit op het terrein zelf. De afgelopen 10 a 13 jaar heeft er geen 1 auto gestaan dus die grond kan dat helemaal niet aan (is op bepaalde stukjes ook wat licht doorgezakt). Daarbij hebben wij met de feestdagen verlichting op het hek, een lang licht snoer, bij de scharnieren mag het hek dus niet te ver open omdat het snoer dan breekt. Maarja, te laat dus _O- .

Ondertussen mijn moeder aan de telefoon: 'MAM MAM er staat een bus op het terrein wat moet ik doen wat doen zij hier?!' Snel de voordeur van het slot gehaald en een enorm verhoogde hartslag. :')

'Eeeehm halloooo, wat doen jullie hier als ik vragen mag?''
'Goeedemorgen, wij komen het dak repareren, ik heb je vader aan de lijn gehad en die komt zo thuis van zijn werk zei hij.' (Mijn vader mag sinds maandag weer 2 uurtjes op een dag werken dus het kan wel kloppen dat ie zo thuis kwam).
'Ooooh okee, maar die bus moet wel weg, iets met het doorzakken van de grond, je kan m naast die van ons parkeren.'
'Ooh nee geen probleem, even de ladders eraf halen en dan verplaats ik hem.'
'Oke is goed!' :')

Stond ik daar, mijn haar alle kanten op, in mn winter wonderland broek en met een verward slaap gezicht. :o? Voelde wel een beetje gênant omdat ik echt werkelijk geen idee had wat ze kwamen doen en ik waarschijnlijk erg aanvallend over kwam. :')

Mijn ma had ondertussen mijn pa gebeld en die was het helemaal vergeten te melden aan ons, die jongens waren gister ook al langs geweest en zouden het vandaag komen fixen. :')

Ik moest deze actie echt even delen :+
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-01-16 11:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Zoe_97

Re: Toestanden op de vroege ochtend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 11:02

vroege ochtend? het was 9 uur voorbij...
Ik snap zo niet dat je dit toestanden noemt :p maar wel een beetje dom van je vader :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 11:03

Als je om 5 uur eindelijk in slaap komt is 9 uur vrij vroeg ;)

Nouja, het is best schrikken als er ineens zomaar zonder reden een bus binnen het hek geparkeerd staat, je alleen thuis bent en echt van niks af weet.

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 11:21

Zoe_97 schreef:
Ik snap zo niet dat je dit toestanden noemt :p maar wel een beetje dom van je vader :p

Iedereen vind iets anders vroeg.. Ik weet dat in belgie bijna iedereen vroege vogeltjes zijn, maar 9 uur is voor mij echt wel vroeg :+

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 11:27

Hahahahaha _/-\o_ Moest er wel even om lachen.. Dan schrik je je ook rot zeg! Alleen ik vind 09.00 niet meer zo vroeg haha! Dat vind ik halverwege de ochtend!

Gelukkig dat ze wel juist waren dan, voor het zelfde geld hadden ze ergens anders moeten zijn en waren ze al begonnen.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 11:36

Joliieeenn schreef:
Zoe_97 schreef:

Iedereen vind iets anders vroeg.. Ik weet dat in belgie bijna iedereen vroege vogeltjes zijn, maar 9 uur is voor mij echt wel vroeg :+

wat heeft belgië hiermee te maken ? :p
Ik slaap ook tot een uur of 10 maar 9 is toch niet vroege ochtend.
Toen de poetsvrouw me om half 7 een keer uit bed haalde vond ik dat wel eerder vroeg :p
Desondanks vervelend dat je vader wat vergeetachtig was :p Ik zou ook wel een beetje schrikken.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 11:51

Haha kan me voorstellen dat je schrikt maar vroege ochtend is het niet. Dat noem ik een uur of 6.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 11:54

Pfff een discussie voeren of 9u vroeg is of niet. Laat de mening van een ander voor wat het is.
Je kan niet kijken in iemand zijn of haar ritme, werk/school schema etc..

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 11:54

Jeetje, wat een gezever of het vroeg was of niet. Ts had 4 uur geslapen, dan kan ik me voorstellen dat het "vroeg" is ja. Als je zoals sommige mensen hier braaf om 6u naast bed staat (chapeau hoor) en pas om 1u slaapt, ben je toch ook moe.
Kan me wel goed voorstellen dat je je lam schrok. :')