.Nou ben ik toevalllig al 25 jaar bevriend met iemand die datzelfde gevoel heeft dus we hebben besloten dit jaar uit te roepen als Bucket-list jaar! Dat betekend dat we elke maand iets gaan doen wat we 'altijd al wilden doen' , tot zover dit financieel mogelijk is natuurlijk. Dus het wordt niet echt een reis-bucketlist want dat is financieel gewoon wat lastig.
Ik moet eerlijk zeggen dat het super vet voelt om dit jaar gewoon compleet in 'the bucketlistflow' te gaan zitten, gewoon een jaar waarin je er voor gaat zeg maar.
Nu is het doel dus om elke maand 'iets' te doen wat je altijd al had willen doen, op de eerste van de maand besluiten we wat. De uitvoering mag natuurlijk ook later in de maand.
Nogmaals, het hoeven geen absurd grote dingen te zijn, zeker als je er 12 wil doen gaat dat natuurlijk niet!
Wie doet er mee? Of doet er niet mee maar wil wel graag delen wat hij/zij nou echt zou doen in zo'n jaar

.
.

En ondanks alle mooie herinneringen zijn er toch wat zaken die ik zo graag nog met hem gedaan had. De enige reden waarom ik ze niet deed was omdat ik dacht ‘dat komt nog wel een keer’.