Accountmanager, autochtone en niet-westerse vrouw gezocht!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Arc_En_Ciel

Accountmanager, autochtone en niet-westerse vrouw gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-16 10:03

Hallo allemaal,

Voor school zijn wij bezig met de onderzoeksvraag 'In hoeverre is het voor een westerse of niet-westerse immigrant moeilijker om carrière te maken, in vergelijking met een autochtone Nederlander?'. Hiervoor willen wij graag naast een westerse Account Manager een niet-westerse en autochtone Account Manager interviewen. Om het zo vergelijkbaar mogelijk te houden zijn wij op zoek naar vrouwen die in de leeftijdscategorie van 40-50 zijn.

Bent u een autochtone Nederlandse vrouw, of een niet-Westerse allochtone vrouw, bent u tussen de 40 en de 50 jaar oud en heeft u een baan als Account Manager? U zou ons dan heel blij maken door hieronder te reageren, en een paar interviewvragen te beantwoorden!

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,
Arc_En_Ciel & Co

Neej

Re: Accountmanager, autochtone en niet-westerse vrouw gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 10:12

Sorry, ik ben nog niet tussen de 40 en 50 jaar oud ;) Heb gelukkig nog een paar jaar te gaan :P Mocht je een westerse accountmanager van een jaar of 30 kunnen gebruiken hoor ik het wel ;)

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-16 10:17

Neej schreef:
Sorry, ik ben nog niet tussen de 40 en 50 jaar oud ;) Heb gelukkig nog een paar jaar te gaan :P Mocht je een westerse accountmanager van een jaar of 30 kunnen gebruiken hoor ik het wel ;)

Bedankt voor je reactie, het zou kunnen dat we alsnog contact met je opnemen! :) hoe oud ben je precies als ik vragen mag?

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-16 17:49

Niemand meer?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 21:42

Punt is wel een beetje dat je zoektocht ook nog eens beperkt naar... Heeft iets met paarden... en dat binnen een leeftijdscategorie dat de paardenliefhebberij tot de diehards is geworden.

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 21:47

Zijn er geen fora voor bijvoorbeeld immigranten waar je deze vraag kunt stellen? Of kijken op fora voor bepaalde geloofs/levensovertuigingen?

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-16 17:00

Misschien, maar ik kon geen geschikt forum vinden, en aangezien ik al vrij lang op bokt kom heb ik ervoor gekozen om het hier te proberen. Als iemand overigens een persoon kent die aan deze criteria voldoet hoor ik dat ook heel graag!