Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

_Bonte_ schreef:sterkte in deze komende dagen, wat moet het een rot gevoel zijn om te wachten.
het is nooit leuk iets te moeten ondergaan wat jouw keuze niet is geweest of waar je geen vinger in de pap te brokken had.
Geef hem de tijd , ruimte om na te denken. Laat hem je missen en stoor hem niet teveel met jouw gevoelens . Als je berichten stuurt wees oppervlakkig en zonder emoties maar eerder feiten ( vb hoe je dag was ) omdat het duidelijk is dat zijn emoties al teveel voor hemzelf zijn om duidelijkheid te hebben
Sterkte
xMyrth schreef:Oh dat is rot, Jolien!
Mijn vriend maakte het ook uit na 5,5 jaar, omdat hij het niet meer wist.
Het is helaas niet meer goedgekomen en nu na 8 maanden mis ik hem nog steeds wel...
Ik zou hem zeker de ruimte geven, hoe moeilijk dat ook is. Nu achter hem aanrennen gaat meer fout doen dan goed...
Mannen...![]()
Ik weet hoe je je voelt, mijn pb staat voor je open als je daar behoefte aan hebt.
KimD schreef:Dat is heel vervelend voor je. ; ( Maar zegt een pauze niet genoeg? Als die al nodig is vanuit zijn kant? Ik snap die pauzes nooit zo goed, alsof je je relaties en leven en en kunt pauzeren.
Ik zou iig niet meer terug gaan...
Jolien_x schreef:Ik merkte al wel een tijd wat aan hem maar we hadden beide nog nooit samen gewoond dus ik verwees het op het wennen, of ik wilde het niet zien ofzo.
Ik hoop zo dat hij beseft deze week dat hij mij ook mist, pfff
Musiess schreef:Heel veel sterkte, wat zonde zeg.
Maar mag ik heel brutaal zijn en vragen wie de hoofd bewoner is van het huis? (Van wie is het huis als jullie uit elkaar gaan?)
Mijn vriend zijn ex heeft na 4 jaar relatie en 6mnd samen wonen waarbij hij volledig op zijn koste het huis zeer modern heeft opgeknapt. En waarna ze hem eruit gezet en heeft ze ge probeerd zelf het huis te houden.
Zou dit in jou situatie het geval kunnen zijn?