Gelukkig nieuwjaar iedereen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Joliieeenn

Gelukkig nieuwjaar iedereen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-15 03:19

Hey bokkers,

Ik ben even de emotionele trien aan het uithangen nu ik besefte dat dit de laatste dag van 2015 is.. En om eerlijk te zijn wat ben ik blij als dit jaar eindelijk voorbij is. Het is een heel heftig jaar geweest voor mij en vooral de laatste paar maanden. Wilde dit gewoon even van me af schrijven en als het in 2016 weer even moeilijk wordt, kan ik terug naar dit topic en lezen wat ik nu echt wil dit jaar, en niet weer mezelf wegcijferen. Vechten voor mijn eigen geluk!

Heb heel 2015 verspild aan een ex die niks anders deed als liegen en bedriegen, vrienden die eigenlijk geen vrienden waren, mensen die mij compleet de grond in hebben getrapt en uiteindelijk ben ik in oktober compleet ingestort.. Ben het jaar ingegaan met een "vriend" waar ik smoorverliefd op was, "vrienden" waarvan ik dacht ze voor altijd te hebben, eindelijk een "familie" waar ik me thuis voelde. En ik sluit het jaar helemaal alleen af..

Ik WIL 2016 mijn jaar maken! Hopelijk het eerste jaar waarin ik echt gelukkig ben. Ik hoop veel nieuwe mensen te leren kennen die mij wel waarderen zoals ik ben, die mijn eerlijkheid kunnen waarderen, gewoon mensen die van mij houden zoals ik ben. Ik wil me door niemand meer zo de grond in laten trappen zoals ik dit jaar heb laten doen, en weer van mezelf gaan houden en in mijzelf geloven. Want wie kan er van mij houden als ik dat zelf niet doe? Ik wil de paardjes weer gaan oppakken en me niet laten tegenhouden door mijn faalangst. Werk doen wat ik graag doe, mijn eigen thuis maken en het niet bij andere mensen zoeken. Gewoon een hele nieuwe start. Ik heb de grond geraakt, en ik kan mezelf alleen maar verbeteren hoop ik!

Nou, jullie denken vast mens lig niet zo te miepen maar ik ben nu serieus aan het miepen haha. De tranen stromen over mijn wangen nu ik dit typ. Deels van geluk dat ik nu eindelijk heb ingezien dat ik mijn eigen geluk moet maken, deels omdat ik ook besef dat niet iedereen het beste met je voorheeft en er hele gemene mensen op de wereld zijn en ik net aan die mensen een hele lange tijd heb verspild.

Ik wens jullie allemaal een heeeeeel gelukkig nieuwjaar! Mogen al jullie wensen uitkomen! Hopelijk lukt het de mensen die het ook moeilijk hebben gehad dit jaar om er nu een spetterend jaar van te maken! *\o/*

Hopelijk kunnen we allemaal terug kijken naar dit topic als we het moeilijk hebben en elkaar een hart onder de riem steken. Dat lijkt mij in ieder geval heel erg fijn! :j

xxx Jolien

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 03:32

Ik dacht even er is iemand een dag te vroeg :')

Maar keep up the good work!! :D Lekker positief het jaar ingaan +:)+

Drifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 06:54

Lieve Joliieeenn

Een aantal jaren geleden, keek ik naar het vuurwerk, en was leeg van binnen. Ik was een tijdje daarvoor bevallen van een doodgeboren zoontje,
en daarmee was ik al mijn toekomstplannen, al mijn dromen, en vooral mezelf, kwijtgeraakt.
Toch was er een beetje hoop dat het volgend jaar beter zou zijn.
Het jaar erna, stond ik, dit keer zelfs zonder relatie, en zonder een hoop vrienden, die afgehaakt waren omdat ik een 'downer' was, om twaalf uur het lucht in te kijken, en wenste mijn zoontje, en mezelf een gelukkig nieuwjaar. Want zelfs zonder al die mensen was ik in dat ene jaar, veel zekerder geworden over wie ikzelf was.
En ik had volle moed, en hoop dat het nieuwe jaar nog beter zou worden.

Sinds die tijd zoek ik, hoeveel mensen ik ook om me heen heb met nieuwjaar, altijd even een plekje voor mezelf, liefst een die een beetje hoog ligt, kijk in de lucht, en wens mijn zoon, en mezelf een gelukkig nieuwjaar.
Een momentje om er even bij stil te staan dat ik alleen kan staan, ook al hoeft dat niet meer.

De laatste jaren komt er na dat moment wat ik alleen heb, een hand in mijn hand, een klein kneepje. Ik ben niet alleen meer, heb inmiddels de beste man die ik ooit had kunnen dromen. Dit jaar hebben we beide onzekerheid, door de ptsd van mijn man een hoop 'vrienden' verloren.

Maar zelfs nu, kijk ik uit naar dat ene momentje, dat moment dat we nu allebei een stukje van elkaar af, de lucht in kijken en weten dat we onzelf kennen, dat we onszelf waarderen, en dat zolang wij dat blijven doen, en blijven hopen, het volgende jaar weer nieuwe kansen biedt.

De allerbeste wensen voor jouw nieuwe jaar!!!!
Ik geloof erin dat jij ook dat moment kunt hebben. Dat je jezelf waardeert en weet dat, wat dan ook, jij weet dat je sterk bent, de goede keuzes kunt maken, en vooral dat je hoop blijft houden.
Jij verdient het, om te zien dat je sterk bent, want dat ben je, alleen al door te vertellen wat je hoopt dit jaar voor jezelf te kunnen bereiken.

"Even the tallest oak started out by just being a little nut" :j

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-15 12:21

Drifter schreef:
Lieve Joliieeenn

Een aantal jaren geleden, keek ik naar het vuurwerk, en was leeg van binnen. Ik was een tijdje daarvoor bevallen van een doodgeboren zoontje,
en daarmee was ik al mijn toekomstplannen, al mijn dromen, en vooral mezelf, kwijtgeraakt.
Toch was er een beetje hoop dat het volgend jaar beter zou zijn.
Het jaar erna, stond ik, dit keer zelfs zonder relatie, en zonder een hoop vrienden, die afgehaakt waren omdat ik een 'downer' was, om twaalf uur het lucht in te kijken, en wenste mijn zoontje, en mezelf een gelukkig nieuwjaar. Want zelfs zonder al die mensen was ik in dat ene jaar, veel zekerder geworden over wie ikzelf was.
En ik had volle moed, en hoop dat het nieuwe jaar nog beter zou worden.

Sinds die tijd zoek ik, hoeveel mensen ik ook om me heen heb met nieuwjaar, altijd even een plekje voor mezelf, liefst een die een beetje hoog ligt, kijk in de lucht, en wens mijn zoon, en mezelf een gelukkig nieuwjaar.
Een momentje om er even bij stil te staan dat ik alleen kan staan, ook al hoeft dat niet meer.

De laatste jaren komt er na dat moment wat ik alleen heb, een hand in mijn hand, een klein kneepje. Ik ben niet alleen meer, heb inmiddels de beste man die ik ooit had kunnen dromen. Dit jaar hebben we beide onzekerheid, door de ptsd van mijn man een hoop 'vrienden' verloren.

Maar zelfs nu, kijk ik uit naar dat ene momentje, dat moment dat we nu allebei een stukje van elkaar af, de lucht in kijken en weten dat we onzelf kennen, dat we onszelf waarderen, en dat zolang wij dat blijven doen, en blijven hopen, het volgende jaar weer nieuwe kansen biedt.

De allerbeste wensen voor jouw nieuwe jaar!!!!
Ik geloof erin dat jij ook dat moment kunt hebben. Dat je jezelf waardeert en weet dat, wat dan ook, jij weet dat je sterk bent, de goede keuzes kunt maken, en vooral dat je hoop blijft houden.
Jij verdient het, om te zien dat je sterk bent, want dat ben je, alleen al door te vertellen wat je hoopt dit jaar voor jezelf te kunnen bereiken.

"Even the tallest oak started out by just being a little nut" :j

Wauw, heel mooi geschreven! Gelukkig is het bij jou op zijn pootjes terecht gekomen en heb je nu een lieve man naast je staan!

Jouw verhaal zal nog wel blijven hangen. Erg mooi!

Gelukkig nieuwjaar samen met je man, en hopelijk jullie echte vrienden! X

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-15 12:22

lifeofmarit schreef:
Ik dacht even er is iemand een dag te vroeg :')

Maar keep up the good work!! :D Lekker positief het jaar ingaan +:)+

Nee haha, het was al de 31e :+