Ik ben even de emotionele trien aan het uithangen nu ik besefte dat dit de laatste dag van 2015 is.. En om eerlijk te zijn wat ben ik blij als dit jaar eindelijk voorbij is. Het is een heel heftig jaar geweest voor mij en vooral de laatste paar maanden. Wilde dit gewoon even van me af schrijven en als het in 2016 weer even moeilijk wordt, kan ik terug naar dit topic en lezen wat ik nu echt wil dit jaar, en niet weer mezelf wegcijferen. Vechten voor mijn eigen geluk!
Heb heel 2015 verspild aan een ex die niks anders deed als liegen en bedriegen, vrienden die eigenlijk geen vrienden waren, mensen die mij compleet de grond in hebben getrapt en uiteindelijk ben ik in oktober compleet ingestort.. Ben het jaar ingegaan met een "vriend" waar ik smoorverliefd op was, "vrienden" waarvan ik dacht ze voor altijd te hebben, eindelijk een "familie" waar ik me thuis voelde. En ik sluit het jaar helemaal alleen af..
Ik WIL 2016 mijn jaar maken! Hopelijk het eerste jaar waarin ik echt gelukkig ben. Ik hoop veel nieuwe mensen te leren kennen die mij wel waarderen zoals ik ben, die mijn eerlijkheid kunnen waarderen, gewoon mensen die van mij houden zoals ik ben. Ik wil me door niemand meer zo de grond in laten trappen zoals ik dit jaar heb laten doen, en weer van mezelf gaan houden en in mijzelf geloven. Want wie kan er van mij houden als ik dat zelf niet doe? Ik wil de paardjes weer gaan oppakken en me niet laten tegenhouden door mijn faalangst. Werk doen wat ik graag doe, mijn eigen thuis maken en het niet bij andere mensen zoeken. Gewoon een hele nieuwe start. Ik heb de grond geraakt, en ik kan mezelf alleen maar verbeteren hoop ik!
Nou, jullie denken vast mens lig niet zo te miepen maar ik ben nu serieus aan het miepen haha. De tranen stromen over mijn wangen nu ik dit typ. Deels van geluk dat ik nu eindelijk heb ingezien dat ik mijn eigen geluk moet maken, deels omdat ik ook besef dat niet iedereen het beste met je voorheeft en er hele gemene mensen op de wereld zijn en ik net aan die mensen een hele lange tijd heb verspild.
Ik wens jullie allemaal een heeeeeel gelukkig nieuwjaar! Mogen al jullie wensen uitkomen! Hopelijk lukt het de mensen die het ook moeilijk hebben gehad dit jaar om er nu een spetterend jaar van te maken!
Hopelijk kunnen we allemaal terug kijken naar dit topic als we het moeilijk hebben en elkaar een hart onder de riem steken. Dat lijkt mij in ieder geval heel erg fijn!
xxx Jolien

Lekker positief het jaar ingaan