DPD het schandaligste bedrijf ooit!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

funnyhorses

DPD het schandaligste bedrijf ooit!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-15 13:39

Vandaag was de druppel! -:(-
Eerder had ik al problemen met DPD ze zouden op vrijdag een pakket leveren en zijn gewoon niet komen opdagen toen! Pas de week erop kreeg ik mn pakket.

Zat nu voor de kerst op een pakket te wachten(bestelling van hetzelfde bedrijf), deze zou geleverd worden op de 24e december.
Maar zoals je al kunt raden is er geen mens aan de deur geweest en zowiezo geen briefje in de brievenbus. Meneer chauffeur had al vroege kerst waarschijnlijk. >;)
Op de tracktrace site zie ik dan een melding staan dat de afleverpoging onsuccesvol was en er is bericht achtergelaten????
Waar dan??? Er is NIEMAND geweest en dus ook geen bericht. -:(-

Vervolgens zie ik op die site staan dat er op de 24e een 2e afleverpoging geweest is die onsuccesvol was! HUH???? Zeker Kasper het spookje die aan de deur was?
Dus klacht ingediend. :(

Vandaag kwam er weer een nieuw bericht op tracktrace en pakket zou geleverd worden tussen 11 en 12 uur.
En ja hoor om 11.20uur kwam het pakket eindelijk aan. Ik heb de chauffeur aangesproken hoe het kan dat hij meld dat ik niet thuis zou zijn geweest en dat hij een briefje heeft achtergelaten wat dus niet zo is.

METEEN grote mond!!!
Vervolgens raakten we in een woordenwisseling met elkaar en kreeg ik een dreigement naar mijn hoofd dat als ik NU niet deed tekenen voor ontvangst hij mijn pakket (die ik inmiddels achter mij op mijn terrein had staan) weer zou meenemen!

Ow?? Mooi moet je doen zei ik, klaag ik meteen aan voor bedreiging en diefstal! _-:(
Vervolgens liep hij naar zijn bus en begon daar nog even de grote jongen uit te hangen!
Zo ongelooflijk asociaal is dat DPD!!

Heb mijn gal gespuugd bij het hoofdkantoor maar ik verwacht er verder niks van behalve die slappe excuses in een mail die heb ik al vaker gehad als antwoord pfff....

DPD is toch echt het aller slechtste koeriersbedrijf wat ik ken gatverdamme!!! :r
Moet ik me door zo'n jonge sneuzel aan mijn eigen deur laten bedreigen over mijn eigen spullen??!!
Hier is het laatste woord nog niet over gesproken bij DPD,dit krijgt nog wel een staartje grrrr -:(-

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: DPD het schandaligste bedrijf ooit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 14:01

Ik verplaats dit van ED naar HTT waar het hoort.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 14:08

Hog,om nu direct een heel bedrijf te beledigen....
Ik denk dat jij gewoon de pech hebt een mindere chauffeur te hebben....

Idd klacht indienen bij dpd.

Als jouw chauffeur zegt aan de deur te zijn geweest en dat is niet zo,ligt dat aan de chauffeur,heeft niets met dpd te maken.

Zelf versturen wij al jaren met dpd.
In al die tijd nog maar 1 pakje verloren geraakt.
Jaren een schat van een chauffeur gehad die zelfs eens persoonlijk een zoekgeraakt pakje opgespoord heeft.
Die is gestopt,en toen maanden ellende,chauffeurs die ik zie voorbijrijden en dan beweren dat er niemand aanwezig was voor de ophaling,niet komen opdagen,.....

En nu gelukkig terug een goeie chauffeur en weer heel tevreden.
Laatst bijgewerkt door tengeltje11 op 30-12-15 14:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 14:12

Wauw, het zit je wel hoog zeg, pfoe. Als jij ook met zo'n toon de chauffeur aangesproken hebt, kan ik me voorstellen dat hij dat ook niet tof vond.

tengeltje11 schreef:
Hog,om nu direct een heel bedrijf te beledigen....
Ik denk dat jij gewoon de pech hebt een mindere chauffeur te hebben....

Idd klacht indienen bij dpd.

Als jouw chauffeur zegt aan de deur te zijn geweest en dat is niet zo,ligt dat aan de chauffeur,heeft niets met dpd te maken.

Mee eens..
Misschien was het ook nog wel een andere chauffeur, weet jij veel.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 14:14

Ook met tengeltje eens, denk dat je inderdaad gewoon 'pech' had.
Zelf heb ik er nog nooit problemen mee gehad :)

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-15 15:30

Zeker heb ik pech gehad met die chauffeur!! Daar zit ook mijn ergernis en dat was niet de enigste keer helaas!
En DPD doet NIKS met klachten anders was deze chauffeur al weg geweest.

Kijk eens op internet zo veel klachten en allemaal hetzelfde nml brutaal, niet leveren en liegen.

En nee heb hem op normale toon aangesproken tot hij brutaal werd en dreigde mijn pakket af te pakken.
Tja als het dan zo gaat heb je aan mij een goeie.

Dpd is gewoon niet in staat normaal zn werk te doen dat hebben ze hier nu vaak genoeg bewezen.
Goedkoop is idd duurkoop. Bedrijf waar ik bestelde is mij als klant kwijt puur door dat gedoe!

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-15 15:32

Esmee_98 schreef:

Komt nog questie van tijd. ;)

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 15:37

funnyhorses schreef:
Esmee_98 schreef:

Komt nog questie van tijd. ;)

Dit is natuurlijk een beetje onzin hè :+ Doordat het bij jou (en de anderen die klachten achter hebben gelaten op internet) fout is gegaan, hoeft het nog niet bij iedereen fout is gegaan.

Ik denk dat je niets meer kan doen dan een klacht indienen bij het bedrijf. Jammer dat je deze ervaring hebt gehad.

Verder: adem in, adem uit....

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 15:41

Hoe jij nu reageert is wel acceptabel wil je zeggen?
Kom op... iedereen maakt fouten. En dan nog zo kinderachtig gaan doen bij de bezorger waarvan je niet weet of hij het vorige keer überhaupt was, dan snap ik dat hij zo reageert.

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 15:44

Ik herken je verhaal direct, bij mij zijn ze 5 dagen bezig geweest voor ze m'n huis gevonden hebben, adres bestond niet volgens dpd, de tweede dag niet op komen dagen, de derde dag telefonisch contact met chauffeur die aan verkeerde kant van de straat stond, zit water tussen, zou omrijden, weer niet op komen dagen, de dag erna tijd tekort, z'n dienst zat erop..... Het bedrijf waar ik besteld had heeft gezegd met een andere pakketdienst in zee te gaan, ik was de enige niet.
Vermoed zomaar dat dpd niet lang meer bestaat

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 15:45

funnyhorses schreef:
Zeker heb ik pech gehad met die chauffeur!! Daar zit ook mijn ergernis en dat was niet de enigste keer helaas!
En DPD doet NIKS met klachten anders was deze chauffeur al weg geweest.

Kijk eens op internet zo veel klachten en allemaal hetzelfde nml brutaal, niet leveren en liegen.

En nee heb hem op normale toon aangesproken tot hij brutaal werd en dreigde mijn pakket af te pakken.
Tja als het dan zo gaat heb je aan mij een goeie.

Dpd is gewoon niet in staat normaal zn werk te doen dat hebben ze hier nu vaak genoeg bewezen.
Goedkoop is idd duurkoop. Bedrijf waar ik bestelde is mij als klant kwijt puur door dat gedoe!

Heb je dat bedrijf ook gebeld met je verhaal?
Zou misschien ook kunnen helpen.

Ik heb nu weer een "veilige chauffeur" van postnl. Die daarvoor zorgde ervoor dat ik niet meer durfde te bestellen.
(Pakketje over de100,- in een andere plaats gebracht met dezelfde straatnaam.....kleinigheidje zeker?
Zelf tekenen en bij de buren neergooien -ons pakket dus. Brrr

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 15:48

Zo, adem in adem uit. Ja het is vervelend dat pakketjes op deze manier worden bezorgd, en ja daar mag je best wat over melden bij het bedrijf en de chauffeur :j Maar volgens mij heb je nu alle frustratie van het afgelopen jaar verzameld en dat hier neergeschreven. :(:)

Heb je geen mogelijkheid om met een ander bedrijf pakketten te laten bezorgen?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 15:51

Zo jij was het wel be-hoor-lijk zat zo te lezen :P

Bij bezorgdiensten hangt alles af van welke chauffeur je treft inderdaad, je hebt er hele goede bij die super klantvriendelijk zijn maar je hebt er ook horrels van hufters bij...

Het laatste wordt misschien ook wel een beetje in de hand gewerkt door de manier van belonen / te weinig tijd krijgen voor de bezorging...

En ik kan me ook wel voorstellen dat chauffeurs er knap geïrriteerd door raken dat zo veel mensen spullen bestellen en vervolgens niet (nooit) thuis zijn om het in ontvangst te nemen....waardoor ze elke keer voor piet snot aan al die deuren staan -O-

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 15:52

Ik heb ook al vaak gedoe gehad met bezorgdiensten.. Zowel postnl als dhl en dpd.. 'Mislukte afleverpogingen', pakketjes die zouden zijn afgeleverd bij het postkantoor maar daar niet lagen (en een week later wel), verkeerde of onleesbare codes op brieven schrijven, kapotte inhoud in pakketten..
Klachten worden hier ook niet echt serieus genomen. Maar het zijn steeds andere bezorgers, dus je weet nooit wie de boosdoener is helaas.
Maar inderdaad, vooral voor de kerst een pakket niet bezorgen, dat kan echt niet.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 15:52

pmarena schreef:
Zo jij was het wel be-hoor-lijk zat zo te lezen :P

Bij bezorgdiensten hangt alles af van welke chauffeur je treft inderdaad, je hebt er hele goede bij die super klantvriendelijk zijn maar je hebt er ook horrels van hufters bij...

Het laatste wordt misschien ook wel een beetje in de hand gewerkt door de manier van belonen / te weinig tijd krijgen voor de bezorging...

En ik kan me ook wel voorstellen dat chauffeurs er knap geïrriteerd door raken dat zo veel mensen spullen bestellen en vervolgens niet (nooit) thuis zijn om het in ontvangst te nemen....waardoor ze elke keer voor piet snot aan al die deuren staan -O-

Bezorgtijden van 09:00 tot 21:00 uur zijn dan ook niet erg realistisch.

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 15:53

Wow, door de titel dacht ik dat het bedrijf waarover het topic zou gaan jou of een van je dieren had mishandeld of medische zorg had geweigerd ....

Dien een klacht in, zodra je wat minder kwaad bent en de klacht rustig kan uitleggen.

Andra_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 15:57

_San87_ schreef:

Ik ben blij dat er tegenwoordig veel 's avonds wordt bezorgd, want dan ben ik meestal wel thuis en gaat het goed. Met DHL kun je ook voor een bezorgpunt (bijv. Bruna) bij jou in de buurt kiezen, dan kun je het later ophalen op een moment dat het jou uitkomt. Dat doe ik als ik denk dat ik niet thuis ga zijn - staat de bezorger niet voor een dichte deur en weet ik zeker dat mn pakketje niet na 3 mislukte pogingen wordt teruggestuurd.

Met het door TS genoemde bedrijf heb ik geen ervaring.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 15:59

Andra_S schreef:
_San87_ schreef:

Ik ben blij dat er tegenwoordig veel 's avonds wordt bezorgd, want dan ben ik meestal wel thuis en gaat het goed. Met DHL kun je ook voor een bezorgpunt (bijv. Bruna) bij jou in de buurt kiezen, dan kun je het later ophalen op een moment dat het jou uitkomt. Dat doe ik als ik denk dat ik niet thuis ga zijn - staat de bezorger niet voor een dichte deur en weet ik zeker dat mn pakketje niet na 3 mislukte pogingen wordt teruggestuurd.

Met het door TS genoemde bedrijf heb ik geen ervaring.

Ik vind 's avonds ook ideaal, begrijp me niet verkeerd. Maar met een bezorgperiode van 09:00 en 21:00 ga je natuurlijk problemen krijgen. Niemand blijft 12 uur thuis om te wachten op een pakket. Realistischere tijden zouden fijn zijn.

Bij DPD kun je ook een bezorgtijd aangeven, maar dat zijn alsnog periodes van minimaal 4 uur, imo ook niet realistisch. Mijn pakketten worden op mijn werk bezorgd, gelukkig geen probleem en daar is altijd iemand aanwezig.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-15 16:00

annnepannne schreef:
Kom op... iedereen maakt fouten. En dan nog zo kinderachtig gaan doen bij de bezorger waarvan je niet weet of hij het vorige keer überhaupt was, dan snap ik dat hij zo reageert.

Hij was het wel dat gaf hij toe en zei doodleuk dat hij ook een briefje had achtergelaten alle keren dat ie was geweest!
En dat is dus een leugen en omdat ik hem klem had gepraat werd hij agressief niet ik, ik werd enkel boos en dat is mijn goed recht als iemand dreigt mijn spullen af te nemen!

Kom nou zeg, moet ik hem soms oom nog knuffelen omdat ie zn werk niet doet?

Horsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 16:03

De toorts erin. Afzwepen is nog te goed voor ze. Een lange rij van galgen voor de deur en , ...

Haha, :+ neem een voorbeeld aan de paarden, die zijn meteen weer vredig zodra ze eten enzo.

Je kunt je post ook laten bezorgen bij een dpd parcelshop, waarschijnlijk bij een winkel bij je in de buurt. Hoef je niet voor niets te wachten.

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 16:06

funnyhorses schreef:
annnepannne schreef:

Hij was het wel dat gaf hij toe en zei doodleuk dat hij ook een briefje had achtergelaten alle keren dat ie was geweest!
En dat is dus een leugen en omdat ik hem klem had gepraat werd hij agressief niet ik, ik werd enkel boos en dat is mijn goed recht als iemand dreigt mijn spullen af te nemen!

Kom nou zeg, moet ik hem soms oom nog knuffelen omdat ie zn werk niet doet?

Misschiien los je er meer mee op dat stennis schoppen. :)

boyca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 16:07

Als ik wat wil laten bezorgen en er staat DPD bij sla ik over.
Ook al heel wat mee te stellen gehad in het verleden, geen briefjes net als bij ts.
Bedrijf van de bestelde spullen heeft het toen verzonden met TNT post en dat had ik gewoon de volgende dag keurig in huis. Dus hier ook geen DPD en geen DHL.
Gisteren was ik op stal kwam ook de DPD een pakketje afleveren voor de staleigenaresse. Komt ie bij mij of ik effe wilde tekenen, ik stond in de hooischuur. Ik zeg moet je toch echt bij dat huis zijn. Zuchten en kreunen want ja hij moest 10 meter verder lopen tssssss.

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 16:08

Vorige week was er niemand thuis en toen kwam ik thuis, even in de brievenbus gekeken, daar zat een papiertje in van DPD. Er stond heel wat gekrabbel op maar ook: in de stal. Dus ik keek in de paardenstal, en ja hoor, daar lag een pakket tussen de paardenvijgen :Y)

Nouja, ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad met DPD. Zoveel bestellen wij thuis ook niet.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 16:11

Ah, dat heb ik ook een keer gehad, maar dan met de GLS...zo een pakket lekker stevig bovenop een drol geparkeerd in de stal -O-

Nouja was al beter dan zomaar in de regen buiten achtergelaten want dat gebeurde ook -O-

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 16:12

Mijn vader heeft ooit een pakketje uit de container kunnen vissen... Welke idioot dat bedenkt...