Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dus zo vasthouden aan t uiterlijk die misschien 10 jaar duurt, en ongelukkig zijn kwa innerlijk, nee dank u
. Ben zelf erg blij met deze eigenschap want hoe iemand is, is uiteindelijk toch wel meest belangrijke.
Ik val op het totaal plaatje, op hoe iemand praat en zich beweegt, gewoon iemand zijn doen & laten. Ik heb niet één bepaald type waar ik op val; ik heb rood, -zwart/donkerbruin, -blond qua haarkleur gehad. Kleiner dan mij, even groot en groter. Limburgs accent, Utrechts accent, Haags accent.
Maakt allemaal niet uit.
Kana schreef:Voor mij houdt het direct op als ik iemand niet aantrekkelijk/knap vind. Dan zal er nooit meer dan een goede vriendschap in zitten.
Kana schreef:Voor mij houdt het direct op als ik iemand niet aantrekkelijk/knap vind. Dan zal er nooit meer dan een goede vriendschap in zitten.
) te zijn, maar ik moet diegene wel aantrekkelijk en knap vinden. Het maakt niet uit wat de rest er van vindt, ík moet hem knap vinden. En ja, wat je als knap beschouwt ligt natuurlijk weer voor iedereen anders.

Esmee_98 schreef:Kana schreef:Voor mij houdt het direct op als ik iemand niet aantrekkelijk/knap vind. Dan zal er nooit meer dan een goede vriendschap in zitten.
Mee eens. Het hoeft echt geen 'mister universe' (bestaat dat?) te zijn, maar ik moet diegene wel aantrekkelijk en knap vinden
) Kana schreef:Esmee_98 schreef:
Mee eens. Het hoeft echt geen 'mister universe' (bestaat dat?) te zijn, maar ik moet diegene wel aantrekkelijk en knap vinden
Ja dat bestaat zeker, en dat vind ik persoonlijk dus helemaal niks, haha! Zie je maar weer hoe subjectief dat is.![]()