Ik vind www.ticketveiling.nl leuker dan vakantieveilingen, omdat daar ook producten of echt kleine uitjes worden geveild en op vakantieveilingen niet.
Ik kijk veel, bied weinig. Of word veel overboden haha. Het verbaasd me soms hoeveel mensen bieden voor iets wat uiteindelijk helemaal niet zo duur is. Een monopoly spel van Game of Thrones ging bijvoorbeeld voor 45,- weg. Nou 5,- afministratiekosten en 2,50 verzenkosten. Zit je toch alweer op 52,50 en de normale prijs ervoor is 60. Dan is de besparing zo minimaal. Kan je het net zo goed in de winkel kopen.
Maar het is natuurlijk ook soms de 'spanning' van het bieden denk ik.
Ach, het is wel leuk. Zo heb ik voor in totaal 45 euro vier kaartjes voor het dierenpark in Emmen. Normaal 30,- per kaartje. Leuk! Want 31 december is het oude park gesloten vanwege het nieuwe park dat met een halfjaar open gaat. Vroeger kwamen we altijd in dierenpark Emmen, dus we wilden sowieso heen om er 'afscheid' van te nemen. Dat dit goedkoop kan, super
.Net ook een veiling gewonnen van 15,-, in totaal dan 20,- met de administratiekosten voor een sauna en badplaats in Friesland, voor twee personen. Lekker ontspannen. Uiteindelijk zullen we wel meer kwijt zijn, omdat we wat behandelingen mee gaan nemen... Maar de entree is er in ieder geval wel uit, dus dat is fijn
. Hoewel, aan de andere kant, ik waarschijnlijk niet heen zou zijn geweest... Dus eigenlijk ben ik nu duurder uit hihi.Maar, door de veilingen kom ik wel steeds op leuke ideetjes voor uitjes.. Dingen die ik normaal niet zou doen misschien.
Ik had per ongeluk ook via mijn telefoon een veiling van Puur Hollands concert gewonnen, met Nick & Simon. Oeps, daar wilde ik niet heen. Nog een topic over geopend haha. Maar aan vrienden gegeven, die fan waren van Nick & Simon... Het ergste, Nick en Simon hebben op de dag zelf afgezegd, want Simon had griep
. Mijn vrienden baalden haha. Maar ze hadden ondanks dat wel een leuke avond. Of niet alleen vakantieveilingen, ik kom ook op sites zoals groupon etc. Waar leuke aanbiedingen staan met een vaste prijs, maar toch vaak ongelooflijk veel korting. Zo van het zomer een lekkere massage van een uur gehad in de buurt, voor maar 20,-. En parasailing voor 2 personen voor 40,- ipv de 120 die het normaal kost. Helaas kan ik dat nu niet meer doen en heb ik het weg gegeven aan vrienden, helaas. Maar ach, zij zullen er in de lente veel plezier van hebben
.Maar anyway, wie is ook lekker aan het bieden? En hebben jullie al dingen of uitjes gewonnen?