Bol.com vooruit betalen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Bol.com vooruit betalen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 17:43

Hallo,

Ik heb een vraag. Ik wil iets bestellen bij bol.com, via 2e hands.
Nu wil ik graag vooruit betalen omdat het dan gewoon afgehandeld is. Maar is dat wel betrouwbaar? Je hoort zoveel verhalen de laatste tijd. Het gaat om seizoen 3 van the vampire diaries :o

Groetjes.

MarJon

Re: Bol.com vooruit betalen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 17:45

2e hands is bij mij altijd nog goed gegaan. Een keer had ik al wel betaald maar is het boek nooit opgestuurd, heb na 2,5/3 weken (geloof ik?) netjes mijn geld teruggekregen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 17:45

Altijd goede ervaringen mee gehad! Ik zeg doen. :)

Runa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 17:48

Ligt aan de verkoper denk ik. Als die nog geen beoordelingen heeft van anderen, zou ik het er niet op wagen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 17:50

Het is niet zo dat het via bol.com geregeld wordt? Dat je geld daar eerst heen gaat en zodra het pakket opgestuurd is dat het dan over wordt gemaakt naar de verkoper?

JustLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 17:50

Ik verkoop regelmatig via bol.com en het geld gaat eerst naar Bol en pas 4 weken later krijg je het als verkoper gestort, dus volgens mij kan er niets mis gaan

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 18:05

JustLizz schreef:
Ik verkoop regelmatig via http://bol.com en het geld gaat eerst naar Bol en pas 4 weken later krijg je het als verkoper gestort, dus volgens mij kan er niets mis gaan

Dit ja. :j

Altijd goede ervaringen met bol.com!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 18:11

AmoorM schreef:
Het is niet zo dat het via http://bol.com geregeld wordt? Dat je geld daar eerst heen gaat en zodra het pakket opgestuurd is dat het dan over wordt gemaakt naar de verkoper?

Dit dacht ik ook ja! Bol.com is volgens mij gewoon de tussenpersoon. Een soort veiligere versie van marktplaats :))

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 18:39

Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met Bol. Je betaalt aan hun en zij betalen de verkoper weer uit.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 11:34

antje_vip schreef:
Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met Bol. Je betaalt aan hun en zij betalen de verkoper weer uit.

precies. De verkoper krijgt ook een ander bedrag dan wat jij voor het boek hebt betaald :)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 13:18

antje_vip schreef:

Hier sluit ik mij bij aan. Ik heb zelf als koper en verkoper ervaring met Bol.com. Prima bedrijf dat alles keurig afhandeld. De verkopende partij dient de spullen al te versturen voordat je het geld binnen hebt gekregen via bol.