Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
liesjecryos schreef:Ik denk dat het hoog tijd wordt dat een mod jou gaat begrenzen.
Je zuigt en zuigt om iedere ietsiepietsie aandacht.
het wordt echt tijd dat je in bescherming wordt genomen tegen jezelf.
Yenni schreef:Oke, ik ken TS niet en ik ken haar topic's niet maar ik vind dat bokt weer lekker aardig is! Deze meid (vrouw) is er mee bezig en wat doet bokt? Juist ja, haar weer vertellen dat dit het zoveelste topic is.
Lieve TS ik vind het super dat je een vorm van hulp hebt aangenomen! Dikke duim voor jou!![]()
Veel sterkte en succes! Je kunt het!!

Mars schreef:Tja je bent nogal aanwezig op bokt... Heeft misschien niet eens per se iets met ERS te maken of met 'paranormale' gaven. Maar goed, je hebt gemerkt dat je manier van posten en aanwezigheid een bepaalde reactie uitlokt. Ik vind dat het een kwestie van geven/nemen aan beide kanten is.
Bokkers hoeven niet negatief op je te reageren, als men zich ergert aan jou kunnen ze ook gewoon het kruisje indrukken en klaar. En andersom kun jij je misschien afvragen of je iets écht wilt posten/weer een topic moet openen of dat het beter is om het even niet te doen of er nog eens over na te denken. Moet voor beide partijen toch te doen zijn lijkt mij
) dingetje moest reageren, was mijn berichtenaantal wel vertienvoudigd!
BeSen schreef:liesjecryos schreef:Ik denk dat het hoog tijd wordt dat een mod jou gaat begrenzen.
Je zuigt en zuigt om iedere ietsiepietsie aandacht.
het wordt echt tijd dat je in bescherming wordt genomen tegen jezelf.
TS mag als zij dat wilt gewoon een topic over dit openen, ben jij het er niet mee eens dan TEM je lekker maar dan ga je TS niet lopen afkraken, ookal was dit het 8e excuus topic als zij dat wilt dan moet ze dat doen
Lotus83 schreef:Hoi Ts,
verbaasd lees ik dit topic, ik ken je enkel uit het Geesten topic en er is mij niets storends opgevallen, ik ben elke dag actief (aan het lezen) op bokt en kom bijna nooit een topic van je tegen.
Daarnaast vind ik dat zolang jij geen andere mensen bewust kwetst hier op bokt je helemaal geen verantwoording schuldig bent .
maak je maar niet te druk en blijf bij jezelf.