Irritatie's/ergernissen als kassière!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Weggebokt

Irritatie's/ergernissen als kassière!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-15 22:01

Hoi!!

Eigenlijk mag je het niet zeggen, de irritatie's die soms hebt als kassière, want de klant is koning.
Ik werk nu 2 a 3 maanden als kassa meisje en vind het ontzettend leuk en gezellig werk, maar heb intussen tijd wel wat irritatie's of ergernissen ontwikkeld tijdens de 3 maanden.

Ik vind het erg irritant als mensen bij een lege band de boodschappen helemaal achteraan de band neerzetten, met als gevolg dat we allebei super awkward moeten wachten tot die boodschappen naar mij toe komen.
Als ik ze vraag om aan te schuiven dan kijken ze mij ook nog beledigend aan ook :=

Ook is er 1 zo'n klant die ALTIJD op korting uit is! Maakt niet uit hoe druk het is, als ze klaar is moet ze de bon en wilt ze die uitgebreid samen met mij controleren.. Heel vervelend als er een lange rij staat te wachten..

Verder ben ik heel tevreden met mijn klanten en heb ik eigenlijk niks te klagen! :D

Ik ben wel erg benieuwd naar jullie irritaties/ergernissen/frustraties!
Brand los!

osanta

Re: Irritatie's/ergernissen als kassière!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 22:03

Bij ons komt er altijd een.hele oude man om te vragen of ze een date voor hem wisten.. bah bah

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 22:04

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-15 22:06

Avelienvd schreef:
Er is al zo'n topic toch....?

Emmaa_ @ [LZP] Ergernissen aan de kassa

Klopt, maar als ik de OP lees maak ik daar uit op dat het over mensen gaat die aan de kassa's komen, dit topic gaat over mensen achter de kassa
Laatst bijgewerkt door Weggebokt op 18-12-15 22:07, in het totaal 1 keer bewerkt

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 22:06

Dat ik tevaak het grapje hoor over het scandingapparaat; 'Hij heeft er geen zin meer in! Tijd voor weekend!' Als hij niet meewerkt

Die heb k al 200x gehoord :')

amber28

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 22:07

Binnen kort worden de plastic tasjes verboden en moet er geld voor betaald worden maar wij moeten nu al proberen te minderen met de tasjes.
Als ik dan aan een klant vraag gaat het zo mee ? Kijken sommige klanten best boos en maken domme opmerkingen zo als ' moet ik het op mijn hoofd mee dragen ?' ( gaat om een rolletje lint van 15 cm weegt geen drol en hebben meestal nog een hutkoffer van een tas bij :o)

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 22:18

Ik heb ook jaren als cassiere gewerkt. Klanten die bij elk product in de reclame bevestiging willen hebben dat het echt in de reclame is, ja tuurlijk ik leer elk weekend het foldertje uit m'n hoofd...
Klanten die kleine bedragen met 50 euro gaan betalen, want ze willen hem stuk hebben. Ehh waarom pin je dan 50 euro? En alsof wij altijd maar een volle kassa hebben.
Klanten die niet alvast de boodschappen inpakken maar naar het beeld blijven staren of alles wel goed gescand wordt...
Klanten die het tasje als eerst gescand willen hebben of de zware aardappelen, maar vervolgens die producten achteraan de band leggen.

Ik kan nog wel uren doorgaan volgens mij :+

xPearl

Re: Irritatie's/ergernissen als kassière!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 22:26

Idd de tasjes! Ik werk bij de Zeeman, en we hebben alleen nog kleine tasjes meegeven. Maar heel veel mensen snappen het! :)

Onze pinautomaat in t dorp geeft alleen 20 of 50.. Als mensen dat bij ons willen wisselen, okee. Kan moeilijk weigeren toch! ;)

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 22:38

Aangezien er een topic is dat inmiddels gaat over ergernissen van zowel voor als achter de kassa, plaats ik hier een slotje, jullie kunnen verder praten in onderstaand topic. :)

Avelienvd schreef:
Er is al zo'n topic toch....?

Emmaa_ @ [LZP] Ergernissen aan de kassa