Heb flink gegoogled maar niks gevonden wat ik echt kon aansluiten op mijn (aparte) naja, of het stoornis te noemen valt weet ik niet. Ik zit er al best lang mee, zal het zo makkelijk mogelijk proberen uit te leggen. Soms snap ik mezelf niet eens..

Ik heb al ontzettend lang last ervan om dingen los te laten die ik niet meer heb/personen die niet meer bij mij zijn (geen overledenen, gewoon mensen die ik niet meer spreek). Zodra ik terugdenk aan een leuke periode die ik met iemand of meerderen heb gehad en weet dat ik nooit meer het terug zal krijgen voel ik me zo rot en down. Ik kan eigenlijk ook niet er aan terug denken omdat ik het zo pijnlijk vind.
Als ik het zo typ voel ik me echt een enorm dramatisch emotioneel wrak.. Ik probeer het weleens van me af te schrijven maar het werkt niet echt goed..
Om een voorbeeld te noemen, ik heb best lang een 'scharrel' gehad, waarvan het voor mij meer als mijn vriend dan mijn scharrel voelde. Ik vond hem zo leuk, en heb zulke leuke tijden met hem gehad van de zomer en vorig jaar winter.. Dat is nu al een tijdje weg, hij is 'vreemdgegaan' en ik vind het zo ontzettend lastig om los te laten dat hij er niet meer is, althans zo voelt dat. Als ik een van de 200 nummers luister die me aan 'ons' en 'onze tijd' doet denken dan breek ik van binnen al..
Dat is een van de vele dingen die ik gewoon enorm mis, ik baal zo dat bepaalde tijden weg zijn.
Een aantal jaar terug heeft mijn moeder een ongeluk gehad waardoor ze niet meer kan lopen, dat is ook een enorme verandering en een hele andere 'tijd' begint dan ineens, maar of dat de oorzaak is zou ik echt niet weten. Ik ben pas 15 en denk echt dat ik het niet aan ga kunnen, er moeten nog veel meer dingen in het leven komen, maar als ik nu al enorm veel last ervan heb om dingen los te laten van bijv. vorig jaar.. Ik heb gewoon het gevoel dat ik niet goed tegen veranderingen kan, op het gebied van dingen die ik heel belangrijk vind.
Eigenlijk klinkt het heel vanzelfsprekend, maar ik heb het gevoel alsof ik dit veel sterker heb dan anderen. Terwijl ik nu het ook leuk heb, sinds kort een vriend, ik heb wel gemerkt de afgelopen tijd dat ik slechts een paar échte, goede vrienden heb. Maar ik ben bang dat ik niet hiervan kan genieten als ik telkens aan het verleden moet denken.
Ik hoop dat het een beetje clear is, ik probeer m'n gevoelens uit te schrijven en dat vind ik niet echt makkelijk.. Thankya'll for reading. X