Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gianti schreef:Ligt er idd aan wat er gezegd is.. Vind niet dat je alles kan zeggen onder mom van jezelf zijn...
Even met kopje koffie met haar om de tafel zitten en ook naar haar kant van verhaal luisteren..
Vind de toon die je zet met de laatste alinea nou niet bepaald vriendelijk klinken..maar kan aan mij liggen
Awwijk24 schreef:Tja lastig, het ligt er aan waarmee jij haar op haar teentjes getrapt hebt en hoe jullie nu tegen elkaar doen. Zowel jij tegen je familie als andersom. Zonder dat we weten waar het precies om gaat is t moeilijk een advies te geven. Maar zoals je wel zelf zegt heb jij haar op haar teentjes getrapt. Dus is het misschien ook aan jou om de eerste stap tot een goed gesprek te zetten. Als je echt iets banketstaaf hebt gezegd op Facebook dan begrijp ik dat ze net zo lang boos blijven tot dat jij je excuus aan bied.
Ouwe schreef:Het probleem bespreekbaar maken? Op een rustige manier je gevoelens uiten en kijken of jullie samen het probleem kunnen oplossen? Misschien realiseren je moeder en broer zich helemaal niet hoe jij je op dit moment voelt.
En probeer bij jezelf te blijven en niet in de aanval te gaan als je het bespreekbaar maakt.
Maximus91 schreef:Sem_ schreef:Heb je dit al weleens tegen ze gezegd?
Ze zijn oost indisch doof... ze horen alleen wat ze willen horen...2 Rammen.

Citaat:Zij hebben toch een probleem met mij, kunnen ze dan niet gewoon naar mij toe komen? en er 'NORMAAL' over praten??? ipv me vals aan te kijken enzo?
. Come on, loop de woonkamer in, zeg dat jullie even moeten praten, want dat het zo niet lekker loopt in huis. Geef aan dat je nooit iemand heb willen beledigen, maar dat je allen op facebook heb gezet wat je voelde. En dat je het heel vervelend vindt dat het hier allemaal toe leidt.Maximus91 schreef:Gianti schreef:Ligt er idd aan wat er gezegd is.. Vind niet dat je alles kan zeggen onder mom van jezelf zijn...
Even met kopje koffie met haar om de tafel zitten en ook naar haar kant van verhaal luisteren..
Vind de toon die je zet met de laatste alinea nou niet bepaald vriendelijk klinken..maar kan aan mij liggen
Snap ik maar dit komt omdat ik heel slechte ervaringen heb met hoe mensen online tegen mij doen, en dus zet ik het er zo bij dat ik dat niet waardeer.