Deze maand is mijn nieuwe abonnement bij T-mobile ingegaan. Hiervoor heb ik ook al 2 jaar bij T-mobile gezeten en toen betaalde ik 11 euro voor onbeperkt langzaam internet met onbeperkt smsen en 90 belminuten. Nu heb ik eigenlijk niet veel aan dit abonnement aangepast behalve dat ik er 2000 mb snel internet aan toe heb gevoegd. Deze zou als hij op is over te horen gaan in weer dat langzame internet. Nu ben ik sinds gisteren door deze 2000 mb heen, maar nu doet mijn internet helemaal niks meer terwijl hij het wel gewoon nog hoort te doen alleen dan dus vele malen langzamer. Wel staat er bovenin mijn scherm als ik de mobiele gegevens aan heb dat ik verbinding heb, maar hij doet het verder helemaal niet.
mijn vader en ik hebben al de hele site van T-mobile doorgespit maar we konden nergens vinden hoe we dit dus aan konden passen.
Het toestel is een Samsung Galaxy Note 2. Mijn nieuwe bundel gaat pas 4 januari weer in en het lijkt me een beetje somber om al die tijd geen internet te hebben
dus wie heeft hier ervaring mee en kan mij alsjeblieft helpen
Die weten dat vást wel!
En dat bedoel ik niet rot, echt oprecht want ik kom nooit boven de 500 mb uit
Ik ben echt mega-grootverbruiker, dacht ik. Heb overdag doordeweeks geen wifi en ben daarbij echt helemaal niet zuinig in wat ik verbruik, ik stream veel, iedere dag onderweg naar werk webradio of niet-gesyncte-spotify en dan nog kom ik meestal rond de 2,5 gig uit per maand