Telefoon gaat niet over op langzaam internet T-mobile

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gerdjee

Telefoon gaat niet over op langzaam internet T-mobile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-15 23:58

haaai :wave:

Deze maand is mijn nieuwe abonnement bij T-mobile ingegaan. Hiervoor heb ik ook al 2 jaar bij T-mobile gezeten en toen betaalde ik 11 euro voor onbeperkt langzaam internet met onbeperkt smsen en 90 belminuten. Nu heb ik eigenlijk niet veel aan dit abonnement aangepast behalve dat ik er 2000 mb snel internet aan toe heb gevoegd. Deze zou als hij op is over te horen gaan in weer dat langzame internet. Nu ben ik sinds gisteren door deze 2000 mb heen, maar nu doet mijn internet helemaal niks meer terwijl hij het wel gewoon nog hoort te doen alleen dan dus vele malen langzamer. Wel staat er bovenin mijn scherm als ik de mobiele gegevens aan heb dat ik verbinding heb, maar hij doet het verder helemaal niet.

mijn vader en ik hebben al de hele site van T-mobile doorgespit maar we konden nergens vinden hoe we dit dus aan konden passen.

Het toestel is een Samsung Galaxy Note 2. Mijn nieuwe bundel gaat pas 4 januari weer in en het lijkt me een beetje somber om al die tijd geen internet te hebben :Y)

dus wie heeft hier ervaring mee en kan mij alsjeblieft helpen :D

Neej

Re: Telefoon gaat niet over op langzaam internet T-mobile

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 11:25

Ik zou gewoon even de klantenservice bellen :) Die weten dat vást wel!

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-15 17:40

Ja dat wilde ik sowieso al wel gaan doen maar ik dacht misschien heeft een bokker hetzelfde probleem gehad ;)

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 19:48

Gewoon even bij een T-Mobile winkel langs gaan?

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-15 20:27

Marie111 schreef:
Gewoon even bij een T-Mobile winkel langs gaan?

ja die zit hier dus niet echt in de buurt :Y) en mijn ouders en ik hebben allebei geen tijd om daar langs te gaan. morgen ben ik vroeg thuis uit school dus dan heb ik tijd om de klantenservice te bellen. het is wel lekker rustig zo zonder internet :+

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-15 21:19

Voordat ik dit abonnement nam ben ik dus bij een winkel van T-mobile geweest en deze hebben mij uitgelegd dat ik dus die 2000mb er bij zou kunnen doen en dan mijn abonnement verlengen. mijn vader heeft dit dus uiteindelijk via het internet gedaan. nu hebben we net de klantenservice gebeld en deze zeggen dus dat er niet in mijn contract staat dat nadat mijn 2000 mb op zijn er overgegaan wordt op de 64kb langzaam internet. Dus ja.. in de winkel is mij dus verteld van wel. we kregen er zelfs papieren over mee. Ik heb nu 500mb bijgekocht voor de rest van de maand zodat ik in ieder geval wel kan whatsappen. We gaan dan nog een keer naar de winkel om dit verder te bespreken met T-mobile en hoe we het misschien kunnen aanpassen en annuleren.

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 23:15

Dat is wel heel vervelend dat het niet is zoals is uitgelegd. Maar even wat anders, hoe kom je in 11 dagen door 2 gig internet :o En dat bedoel ik niet rot, echt oprecht want ik kom nooit boven de 500 mb uit :')

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 23:46

knabbelgirl schreef:
Dat is wel heel vervelend dat het niet is zoals is uitgelegd. Maar even wat anders, hoe kom je in 11 dagen door 2 gig internet :o En dat bedoel ik niet rot, echt oprecht want ik kom nooit boven de 500 mb uit :')

Ook wel een heel klein beetje wat ik me afvroeg :P Ik ben echt mega-grootverbruiker, dacht ik. Heb overdag doordeweeks geen wifi en ben daarbij echt helemaal niet zuinig in wat ik verbruik, ik stream veel, iedere dag onderweg naar werk webradio of niet-gesyncte-spotify en dan nog kom ik meestal rond de 2,5 gig uit per maand :')

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-15 23:50

Haha ja dat komt omdat ik dus eerst onbeperkt langzaam internet had. Ik kon dus niet heel veel maar ik hoefde nooit te letten op hoeveel ik verbruikte. Nu had ik ineens snel internet en ja ikben nou eenmaal geheel erg actief op social media :Y) dus geen idee hoe veel alles verbruikte waardoor ik er dus wel erg snel doorheen was :') aankomende maand dus maar even zuiniger doen haha