waar kopen jullie je paardenspullen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kagiwaga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-15 15:54

Ik ben bezig met een ruitersportzaak te openen en merk dat er erg weinig animo is via marktplaats.
Vandaar de vraag waar kopen jullie de spullen voor jezelf en je paard/pony?
Ik handel voornamelijk in goedkope outlet artikelen, en daarnaast basis assortiment.
Als ik 25 euro vraag voor een nieuwe staldeken op marktplaats moet ik mn best doen om hem kwijt te raken :+ .

Chynnafifi

Re: waar kopen jullie je paardenspullen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 16:05

Bij de ruiterzaak. Maar misschien is het een optie om een eigen website te laten maken en je aan te melden op Facebook bij tweede hands paarden spullen te koop? Daar zijn meestal ook veel nieuwe spullen, en wanneer je dan een linkje van je website er bij plaatst bij het gene wat je verkoopt krijg je ook wat meer naamsbekendheid.
En misschien een eigen like Facebook pagina aanmaken?

kagiwaga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-15 16:11

Dat heb ik allemaal behalve de website ;).
Ik ben nog opzoek naar waar ik deze het beste kan starten aangezien het best geld kost om een webshop te openen bij veel bedrijven

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 16:14

Bij de ruitersportzaak van vrienden van mij
Ruiterhart

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 16:15

De tuthola´s van tegenwoordig kopen alles op internet. En dat maakt heel de middenstand kapot. Ik ben er helemaal tegen maar ik kan daar niets tegen doen.
Zelf ga ik naar een ruitersport zaak als ik weet dat ze hetgeen ik zoek daar hebben. Ik zie liever wat voor kwaliteit ik in handen heb en hoe het er in het echt uit ziet ipv op de foto.

Hier in de buurt zijn de ruitersport zaken gestopt. Eentje vanwege pensioengerechtigde leeftijd, een omdat ze geen tijd meer had en te lui was om personeel te zoeken, een omdat ze niet meer kon concurreren met internet. Er is er nog één over in Almelo.

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 16:27

Bij de epplejeck als ik daar een leuk koopje zie, voor kwaliteit ga ik naar de ruitershop bij ons in de omstreken in mijn geval gierman. Sommige dingen haal ik vast bij decathlon o.a. ontklittingspray en koekjes en mijn cap die heerlijk zit.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 16:31

Ik koop wel via de bokt markt of Marktplaats. Ik denk dat vooral de merk spullen wel lopen. Ik geef liever wat meer uit aan kwaliteit dat lang mee gaat.

Anders toch ook wel regelmatig nieuw via webshops. Dat komt vooral omdat de ruitershops in de buurt vaak net niet hebben wat ik zoek of er is weinig keuze.. Sja, het is gewoon wel erg makkelijk en er is genoeg keuze online.

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 16:37

nuvel schreef:
Bij de epplejeck als ik daar een leuk koopje zie, voor kwaliteit ga ik naar de ruitershop bij ons in de omstreken in mijn geval gierman. Sommige dingen haal ik vast bij decathlon o.a. ontklittingspray en koekjes en mijn cap die heerlijk zit.

Ik ga ook meestal naar gierman of naar eplejeck en decathlon

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 16:39

Horseplaza! Perfecte winkel en goede prijzen!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 18:20

HAR → STW

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 18:21

Divoza & Miranda's Ruitersport (:
De tweede is ook gewoon een kleine ruitersport van iemand, net als wat jij hebt/wil beginnen.

charysa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 18:22

Hyposport Wijchen!
Of Divoza en rob fransen

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 18:22

Bij ruitersportwinkels koop ik de meeste paardenspullen, ik kan ze dan meteen zien, beoordelen wat de kwaliteit is en mee nemen.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 23:27

Desiree schreef:
De tuthola´s van tegenwoordig kopen alles op internet. En dat maakt heel de middenstand kapot. Ik ben er helemaal tegen maar ik kan daar niets tegen doen.
Zelf ga ik naar een ruitersport zaak als ik weet dat ze hetgeen ik zoek daar hebben. Ik zie liever wat voor kwaliteit ik in handen heb en hoe het er in het echt uit ziet ipv op de foto.

Hier in de buurt zijn de ruitersport zaken gestopt. Eentje vanwege pensioengerechtigde leeftijd, een omdat ze geen tijd meer had en te lui was om personeel te zoeken, een omdat ze niet meer kon concurreren met internet. Er is er nog één over in Almelo.

Het meeste spul wat ik wil hebben verkopen ze niet in mijn buurt...