Ik heb een Senseoapparaat die ik al jaren (sinds 2009 overgenomen van mijn broer die hem net een jaartje had staan) heb en als ik daar per jaar 20 koppen koffie van drink is dat nog hoog aangehouden. Ik heb hem meer voor het gemak als ik geen zin heb om een pot koffie te zetten.
Nu heb ik dat ding wel altijd in het stroom staan (vraag me niet waarom
). Ik lig na een nachtelijke dienst eindelijk lekker te slapen word ik opgeschrikt door een kabaal. In eerste instantie dacht ik dat het de buren waren van verderop die aan het verbouwen zijn. Maar eenmaal opgestaan en een kijkje gaan nemen waar het vandaan kwam zag ik iets waarvan mijn wenkbrauwen omhoog gingen staan.. Senseo is mega hard met best wat kracht warme stoom aan het uitblazen waar normaal het water uitkomt (zeg maar de deksel) En dat terwijl het apparaat zelf verder niet aan stond. Ik heb de stekker uit het contact gehaald, en toen stopte het gelukkig. Ik durf nu niet meer de stekker weer terug in het contact te doen.. Iemand enig idee wat het zijn kan?
Het beste wat je kan doen om een wereldwijde apocalypse te voorkomen is hem vernietigen voordat hij andere machines aansteekt met dit levensbedrijgende virus.