Ik weet niet echt wat ik nu moet doen en ik begin hem al behoorlijk te stressen
Weet iemand misschien hoe dat gaat als je niemand hebt voor je pws en of er nog andere opties zijn.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
laraxXxemma schreef:Ik had precies ditzelfde probleem, ook veel stress van gehad. Zeker omdat ik toen de groepjes gekozen konden worden ik bijna niemand kende, op mn oude klas na.
Uiteindelijk mocht ik van de leraar bij een al compleet groepje, bij mn vriendin. Wij waren dus met zn 4en ipv 3. Dit betekende wel meer werk leveren en waar iedereen koos voor of een kraampje of presentatie moesten wij beide doen. Maar wel super leuk gehad en afgerond met een 7
Alleen doen werd ook door iemand gedaan, maar dat had ik nooit gekund. Dan had ik alles uitgesteld tot de laatste week ipv het verdelen over 1 jaar
lifeofmarit schreef:laraxXxemma schreef:Ik had precies ditzelfde probleem, ook veel stress van gehad. Zeker omdat ik toen de groepjes gekozen konden worden ik bijna niemand kende, op mn oude klas na.
Uiteindelijk mocht ik van de leraar bij een al compleet groepje, bij mn vriendin. Wij waren dus met zn 4en ipv 3. Dit betekende wel meer werk leveren en waar iedereen koos voor of een kraampje of presentatie moesten wij beide doen. Maar wel super leuk gehad en afgerond met een 7
Alleen doen werd ook door iemand gedaan, maar dat had ik nooit gekund. Dan had ik alles uitgesteld tot de laatste week ipv het verdelen over 1 jaar
Dat zal ik geweest zijn ^^ ik heb dat jaar mijn pws alleen gedaan!
Pws alleen is redelijk te doen, zolang je maar goed plant. Ik liep wel tegen bepaalde dingen aan waarbij ik toch liever samen had gewerkt.
Persoonlijk zou ik naar je decaan stappen en aansluiten bij een ander "compleet" groepje!
vind het nog steeds knap van je! 

Indien je niet zo'n uitsteller bent denk ik dat het alsnog geen slecht plan is om zo nog meer stress te voorkomen.
succes ermee!
Blijkbaar heeft onze school een dag waarop iedereen die nog niemand heeft bij elkaar komt om te kijken wie er nog meer over zijn en iemand te zoeken die dezelfde interesses heeft.