Ik reis regelmatig van [naam] naar Gouda omdat mijn vriend daar woont. Ik heb een persoonlijke OV-chipkaart met dalurenvoordeel, dat houdt in dat ik 40%korting krijg in daluren.
Vrijdag was ik weer vanuit Gouda naar [naam] gegaan. Ik heb hem voordat ik wegging opgeladen naar 15 euro, de rit zou mij 2.70 kosten. Wil ik de volgende dag naar Gouda gaan, staat er nog maar 5 euro op mijn OV! Hoe kan dat nou? Ik heb echt in- en uitgecheckt, ik moet namelijk door de poortjes heen, en er staat overal bewaking.
Maargoed, OV weer opgewaardeerd. Ingecheckt, en toen ik in Gouda aankwam stond er op zo'n paal dat ik nog 13 euro nogwat had. Kijk ik een dag later op mijn account, is er weer 10 euro afgeschreven!
Toen ging ik vanochtend van Gouda naar [naam]. Ik heb bewust in- en uitgechekt. Er stond niemand bij, en het was echt ik die in- en uitcheckte. Er stond ook dat ik nog 12 euro op mijn OV had.
Kom ik net thuis, staat er op mijn account dat er verdomme weer 10 euro is afgeschreven wegens niet in- of uitchecken!
ik ben hier echt ongelofelijk boos over, maar ik heb geen idee waar of hoe ik mijn geld moet claimen. Kan ik ook nog een vergoeding aanvragen oid? Dit kost hartstikke veel tijd en is echt ongelofelijk vervelend.
Wel eerst checken dat het echt hun fout is
Of inderdaad, switch je ergens op de route tussen vervoerders oid?