Bedankt voor de reacties, daar heb ik echt wat aan. Er staan enorme nuttige tips in. Alleen het lastige blijft gewoon om er daadwerkelijk iets mee te doen.
Sinds ik dit topic typte zijn er een hoop dingen gebeurd, ik was op een moment helemaal radeloos. Echt compleet in paniek. Ik heb dagen alleen maar in bed gehuild en zowat geschreeuwd omdat het allemaal echt teveel werd. Ik zou dit graag verder toelichten maar het is een lang verhaal, en ik heb helaas meelezers. Als hoogtepunt heb ik enorme ruzie met mijn vader gehad dat ik niks doe, ik heb hem proberen uit de leggen hoe ik mij voelde maar dat werd alleen maar erger..
Maaarr, ik heb gister een goed gesprek gehad met een klasgenoot over dat ik me niet echt lekker voel in de klas en dat een van de redenen is dat ik er niet ben. Het heeft niks veranderd, maar ik weet nu wel dat ik gewoon weer moet gaan. Het doen is nog een tweede stap, maar vandaag ben ik in ieder geval geweest (had ook maar 2 uur.
). En, ik heb het vandaag goed gemaakt met mijn beste vriendin. Dit was echt zo belangrijk voor me, ik ga niet in details want ik heb meelezers, maar dit was een van de redenen dat ik zo wanhopig was de afgelopen dagen. Het had niet direct met haar te maken maar deels wel, en ik kon uiteraard ook niet bij haar terecht. Echt een opluchting!
Ik voel me nu best wel redelijk, maar ik weet dat er vanacht, morgen, of anders overmorgen wel weer (enorme) terugslag komt. En die momenten gun ik echt mijn ergste vijand nog niet. Dus ondanks dat ik mij op dit moment redelijk voel ga ik alsnog hulp zoeken.