Ik weet er alles van.. 3 kinderen, zwanger van de vierde en meneer besloot vreemd te gaan en ook nog eens gezellig met haar naar Parijs te gaan. Is ook met haar verder gegaan..
Maar ben zo blij dat ik af ben van iemand die zulke normen en waarden heeft! Heeft even geduurd voor het zo voelde maar voel me veel beter nu!
Anoniem
Geplaatst: 11-12-15 20:29
Tja, daar sta je dan idd... Kan me voorstellen dat je wereld even op de kop staat! Hoe ben je erachter gekomen? En nu?
Amira_
Geplaatst: 11-12-15 20:29
Bowen
Geplaatst: 11-12-15 20:43
Tjee, dat is even hard...
Maar probeer je woede niet teveel te richten op die meid, zij heeft jou niets beloofd, je moet hem hebben. Wacht maar, nu voeren boosheid en verdriet nog de boventoon, over een jaartje ben je blij dat je van dat stuk ongeluk af bent, zal je zien dat je beter af bent zonder hem. Zal je hem missen als een gat in je kop, om maar een liedje te citeren
Gun jezelf dus even wat boosheid en verdriet, richt het alleen wel op waar het thuis hoort en zorg dat je jezelf niet in je voet schiet ermee. Rouwen is goed, is heel normaal. Maar schud het daarna van je af en ga een mooie toekomst tegemoet, veel mooier dan met iemand naast je die blijkbaar niet echt voor jou kan kiezen, die je niet waard is.
Gentlegiant
Geplaatst: 11-12-15 20:45
Heftig om mee te maken.
Ik wil je veel kracht toe wensen voor zolang het nodig is Probeer jullie kinderen hier niets van te laten mee krijgen hoe moeilijk dat ook is Hoe oud zijn ze?
Imker
Geplaatst: 11-12-15 20:45
Bowen verwoordt het heel mooi, ben het daar ook mee eens. Heel veel sterkte....
xxxlottie
Geplaatst: 11-12-15 20:52
Kort maar krachtig, naar verhaal. Ik zeg zelf altijd dat het ook gewoon niet eerlijk is voor diegene waar je bij bent (jou in dit geval) als je je aangetrokken voelt tot een ander. Over een tijdje ben je vast blij dat je er vanaf bent... Ben het verder helemaal met Bowen eens.
spatter
Geplaatst: 11-12-15 20:58
Kan alleen maar zeggen, sterkte
Waarschijnlijk is het hem allemaal veels te snel gegaan in huisje boompje beestje en zo de boel afsluiten geeft aan hoe onvolwassen hij nog steeds is. Ik hoop dat je familie hebt om op terug te vallen want je bent zelf ook nog jong en 2 jonge kindjes er bij , maakt het er niet makkelijker op.
Je zal het nu nog niet zo voelen, maar uiteindelijk zal je merken dat je veel beter af bent zonder zo'n man.. Heel veel sterkte, niet makkelijk dit. Vrouwen zijn sterker dan ze denken, jij kan dit.
Kalender7
Geplaatst: 11-12-15 21:38
Verschrikkelijk! Nu kun je het vast niet geloven maar over een tijdje ben je blij dat je van dat figuur af bent! Sterkte!
eenitraM
Geplaatst: 11-12-15 21:38
Zo. Duidelijk..
Hoe is t nu? Hoelang speelde het al? Hoe ben je er achter gekomen? Hoe gaat t nu met de kinderen?