Goede rijschool omgeving Ede

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Maureen95

Goede rijschool omgeving Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-15 20:51

Hallo!

Ik wil weer beginnen met rijlessen. Heb er 2 gehad, maar ik was niet tevreden met de rijschool.
Nu heb ik een paar maanden geleden een auto-ongeluk gehad waarbij de auto total-loss was. Nu ben ik best bang geworden als ik in auto zit, laat staan het rijden.
Ik wil graag een rijschool waarbij ik zelf aan kan geven wat ik wel en niet durf en niet gepushed wordt dat ik bijvoorbeeld de snelweg op moet. Ik vind het allemaal gewoon nog te spannend.

Weet iemand een rijschool in de buurt van Ede waar er gewoon stap voor stap met je gewerkt wordt? Ik heb er nu bij een paar gekeken en rijschool Dam spreekt mij aan! Vooral omdat als je een budgetopleiding doet, je ook in een simulator kan rijden. dat lijkt mij een stuk fijner :D

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 20:54

LZP -> STW :*

stoplicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 14:26

Rijschool Dam is zeker een aanrader! Zeker mijn instructeur (kan je zijn naam wel via PB geven anders) is echt heel duidelijk en rustig, en gaat bijvoorbeeld ook echt pas de snelweg op wanneer hij het gevoel heeft dat je daar zelf mentaal aan toe bent. Met de simulator heb ik geen ervaring, dus daar kan ik je niet zoveel over vertellen. Maar je kunt ze natuurlijk altijd gewoon even bellen om te vragen wat zij je zouden aanraden :)

Chantaliiejj

Re: Goede rijschool omgeving Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 16:52

Maureen95

Re: Goede rijschool omgeving Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-15 16:56

Oeh dankjewel!